مهاجم اتلتیکو مادرید دیدار شنبه شب برابر رئال مادرید را مهمترین بازی زندگی‌اش عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب بین دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید برگزار می شود. فرناندو تورس در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی خیلی مهم، خاص و زیبایی در دوران بازیگری ام است. از کودکی طرفدار اتلتیکو بودم و هرچیزی که این تیم فتح کند بدون من یا با من برایم متفاوت خواهد بود. به همراه چلسی و تیم ملی عناوین را به دست آوردم، اما با اتلتیکو فرق می کند.

مهاجم اتلتیکو، رئال مادرید را باشگاه بزرگی عنوان کرد و افزود: آن ها یکی از بهترین تیم های جهان هستند. همیشه با این موضوع همراه بودیم، اما ما برای فتح این جام می‌جنگیم تا تاریخ را عوض کنیم. این یک قدم رو به جلو است که جامی را فتح کنیم و نام آن را برای نخستین بار در تاریخ باشگاه بنویسیم. تنها به موفقیت چهار سال گذشته‌مان فکر نمی کنیم، به فرصت بزرگی که در اختیار داریم فکر می‌کنیم. می‌توانیم در تاریخ باشگاه تغییر ایجاد کنیم.

مهاجم اسپانیایی در ادامه اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف تنها یک راه وجود ندارد. ارزش ها و توانمندی‌های خودمان را داریم. خیلی مهم است که می توانیم این ارزش ها را انتقال بدهیم. معنای بازی کردن در این تیم را بیشتر از همه چیز در این باشگاه دوست دارم.

تورس افزود: خوشحالم که می توانم به رویایم واقعیت ببخشم. این رویا از کودکی با من بود. سیمئونه فرصت جنگیدن به من داد. باید برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ رقابت می کردم. این بازی بدون شک مهمترین بازی زندگی ام است.

مهاجم اتلتیکو در پایان درباره سن سیرو، ورزشگاه میزبان گفت: امیدوارم تبدیل به مکانی جادویی شود و یادآور خاطرات خوشی باشد. دوستانی در این جا دارم که به بهتر شدنم کمک کردند. سن سیرو را همچون ورزشگاه اتلتیکو می‌بینم. امیدوارم شب خاصی برای تاریخ باشگاه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.