مهاجم ۳۲ ساله تیم دوم شهر مادرید تأکید کرد تقابل با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌‌ای‌اش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو تورس که در فصل ۱۲-۲۰۱۱ با چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده، فردا شب (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا این بار با اتلتیکومادرید این شانس را دارد تا دومین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را تجربه کند.

تورس بعدازظهر امروز (جمعه) با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: من با چلسی و تیم ملی اسپانیا پیش از این به عناوین قهرمانی رسیده‌ام، اما باید بگویم که قهرمانی با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا خاص‌‎ خواهد بود. به‌هر حال این فرصتی برای ماست تا فصل جدیدی را در تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید رقم بزنیم. این فرصتی استثنایی برای به شمار می‌رود.

وی افزود: اکنون این شانس را دارم تا رؤیای قهرمانی دوباره در اروپا را تحقق بخشم و این رؤیایی بوده از کودکی در سر داشتم. بازی فردا شب (شنبه) بدون شک مهمترین بازی زندگی‌ام است.

گابی، هافبک ۳۲ ساله روخی‌بلانکو هم که در این نشست خبری حضور داشت، عنوان کرد: ما سابقه پیروزی بر رئال مادرید را داریم و فردا سعی می‌کنیم بار دیگر بر این تیم غلبه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.