رونالدو نازاریو دالیما ستاره برزیلی سابق رئال مادرید عنوان کرد یک سری از اخلاق‌های سیمئونه را که به بازیکنانش منتقل شده، دوست ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه بین رئال مادرید و اتلتیکومادرید برگزار می‌شود. رونالدو برزیلی که سابقه بازی برای رئال را در کارنامه خود دارد زمانی که در اینتر بازی می کرد، همبازی دیگو سیمئونه بود و در رئال نیز با زیدان هم تیمی بود. او درباره این دو گفت: همان موقع که با سیمئونه هم تیمی بودم تصور می کردم او روزی مربی است. او مربی پرجنب و جوشی است و توانسته فوتبال سرعتی و قدرتی را در هم آمیزد و تاثیر خوبی بر اتلتیکو داشته است. با این حال یک سری از اخلاق و رفتار او مانند فوتبال خشن که به بازیکنان تیمش نیز سرایت کرده را دوست ندارم.

رونالدو ادامه داد: زیدان را در مربیگری به سیمئونه ترجیح می دهم. او زمانی که فوتبال بازی می کرد، استعداد فوق العاده ای داشت و اکنون نیز تیم او زیبا فوتبال بازی می کند و من معتقد هستم او توانسته به خوبی در رئال تاثیرگذار باشد.

مهاجم سابق تیم ملی برزیل درباره احتمال حضور سیمئونه در اینتر به عنوان مربی گفت: او خیلی به اینتر نزدیک شده است و فکر می کنم به زودی باید منتظر حضور او در اینتر باشیم. اینتر سابقه زیادی با مربیان و بازیکنان آرژانتینی دارد و فکر می کنم او در این تیم موفق شود.

رونالدو در پایان درباره پیش بینی خود از دیدار نهایی لیگ قهرمانان گفت: من فکر می کنم رئال با دو گل کریستیانو رونالدو بتواند اتلتیکومادرید را شکست دهد و قهرمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.