جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی فردا برای بررسی نحوه تیمداری و شرایط مالی این باشگاه در فصل آینده تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز چند روز پیش از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا شرایط این تیم برای فصل آینده در ابهام قرار بگیرد. مشکلات مالی تراکتورسازی از یک سو و اتمام قرارداد و دوران خدمت سربازی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم از سوی دیگر، وضعیت تراکتورسازان را بیش از پیش پیچیده کرده است. به خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی با النصر امارات پاسخ های دوپهلویی را درباره ادامه همکاری‌اش با تراکتورسازی مطرح کرد.

بر این اساس، قرار است جلسه هیات مدیره تراکتورسازی فردا شنبه برگزار شود تا مسئولان این باشگاه به ارزیابی مسائل مالی و بودجه تیم برای فصل آینده بپردازند. قرار است در این جلسه درباره وضعیت سرمربیگری هم صحبت شود.

سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: ما باید ابتدا شرایط مالی باشگاه را تعیین کنیم و سپس به بحث جذب بازیکن و سرمربی ورود خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: اگر قرار باشد افت و خیزهای مالی سال گذشته و همچنین مشکلات قبل وجود داشته باشد، مثل سال گذشته که سلامتی ما را تهدید می کرد، شاید تصمیم دیگری بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.