کریم باقری که امروز در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد، مورد استقبال گرم کارلوس کی روش و ملی پوشان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم ملی فوتبال در شرایطی مانند روزهای گذشته ساعت ۱۰:۳۰ در مجموعه پژوهشگاه ملی نفت برگزار شد که کارلوس کی روش حدود ۲۰ دقیقه جلسه ای با بازیکنان برگزار کرد و در رابطه با شرایط اردو و دو دیدار تدارکاتی آینده با بازیکنان صحبت کرد.

همچنین سردار آزمون و کریم انصاریفدر امروز در تمرین تیم ملی حضور پیدا کردند و مورد استقبال گرم کی روش و سایر ملی پوشان قرار گرفتند. این دو بازیکن امروز تمرین سبکی را انجام دادند.

* سردار آزمون امروز تنها چند دقیقه زیر نظر پزشک تیم تمرینات ریکاوری را انجام داد. کریم انصاری فر هم به صورت اختصاصی تمرینات سبکی را انجام داد. این دو بازیکن پس از چند دقیقه بعد کنار زمین تنها به تماشای تمرین پرداختند.

* کریم باقری و حمید مطهری امروز در محل تمرین حضور پیدا کردند. ملی پوشان پس از انجام تمرینات ابتدایی به سمت باقری آمدند و با وی خوش و بوش کردند.

* آندرانیک تیموریان که در فوتبال درون تیمی حضور نداشت پس از چندین دقیقه در زمین بازی قرار گرفت اما دوباره پس از مدت کوتاهی از این تمرین خارج شد.

* ووریا غفوری هم امروز مانند روزهای گذشته به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.

* کی روش که از وسط زمین این بازی را دنبال می کرد، به بازیکنان نکاتی را متذکر می شد و تاکید داشت که آنها با پاسکاری های کوتاه و با دقت مسابقه را دنبال کنند.

* در جریان فوتبال، مهدی ترابی و دانیال ماهینی با مصدومیت های جزئی مواجه شدند و برای دقایقی تمرین را ترک کردند و زیر نظر پزشک تیم مداوا شدند.

* پس از پایان این تمرین، کی روش و مارکار آقاجانیان به صورت اختصاصی به صحبت با مرتضی پورعلی گنجلی و پژمان منتظری پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.