مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که دلیل حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، شکست سنگین این تیم در بازی رفت مقابل النصر امارات بوده است.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست تلخ تراکتورسازی مقابل النصر امارات گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم، ولی متأسفانه چوب باخت مقابل النصر در بازی رفت را خوردیم. ما در آن بازی اشتباهاتی داشتیم که به ضررمان تمام شد، ولی در بازی برگشت عملکردمان بهتر بود. البته از داوری هم ضربه خوردیم و در دو بازی می‌توانستیم حداقل صاحب دو ضربه پنالتی شویم.

وی در ادامه افزود: هواداران تراکتورسازی بعد از بازی ما را شرمنده کردند. آنها با تشویق‌های خود نشان دادند که در ایران نمونه هستند، ولی شرمنده شدیم که نتوانستیم به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. اگر گل چهارم را می‌زدیم شرایط فرق می‌کرد، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این پرسش که در جمع سرخپوشان تبریزی می‌ماند یا خیر، اظهار داشت: من هم مثل هر بازیکنی چند پیشنهاد دارم، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. تراکتورسازی برای من اولویت دارد، ‌ولی هنوز هیچ چیز در باشگاه مشخص نیست. با این شرایط صبر می‌کنم و منتظر می‌مانم تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.