آخرین تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران قبل از تعطیلی حدودا دو روزه برگزار شد و بازیکنان برای نخستین بار فو‌تبا‌ل درون تیمی را به صورت ۲۲ نفره بازی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آخرین جلسه تمرینی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل پیش از تعطیلی حدودا دو روزه اردوی تیم ‌ملی امروز (جمعه) ساعت ۱۰:۱۵ در پژوهشگاه نفت برگزار شد.

در تمرین امروز ۲۷ بازیکن حضور داشتند و سردار آزمون که چند روزی را به دلیل مرخصی و مشکلات تحصیلی در اردو حضور نداشت امروز در تمرینات حاضر شد، اما فقط نظاره گر تمرین بود.

کماکان بازیکنان استقلال، ذوب آهن و تراکتورسازی غایبان اردو هستند و با اضافه شدن آنها ترکیب تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران کامل خواهد شد.

وریا غفوری نیز کماکان تمرینات اختصاصی خودش را با پزشک تیم ادامه داد و کریم انصاری فرد نیز پس از چند دقیقه قدم زدن با دیگو، به سردار آزمون پیوست و با هم تمرینات را تماشا کردند.

کریم باقری چهره ویژه‌ تمرین امروز بود و به همراه افشین پیروانی به محل تمرین تیم ‌ملی آمد و مورد استقبال کی‌روش قرار گرفت.

در آغاز تمرین، کارلوس کی‌روش حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در مرکز زمین برای بازیکنان صحبت کرد و پس از آن حدود چند دقیقه‌ای را به صورت اختصاصی به گفت‌و‌گو با آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل پرداخت.

کی‌روش پس از این نیز به سراغ سردار آزمون رفت و حدود چند دقیقه با این بازیکن به صحبت پرداخت.

پس از این بازیکنان زیر نظر نیکو، بدنساز تیم شروع به دویدن کردند و سپس زیر نظر اوسیانو و مارکار آقاجانیان به وسیله توپ بدن‌های خود را گرم کردند.

در ادامه تمرین امروز بازیکنان با حرکت روی موانع آماده نخستین فو‌تبا‌ل درون تیمی ۲۲ نفره شدند. کارلوس کی‌روش بازیکنان را به دو تیم زرد و مشکی تقسیم کرد.

برای تیم زرد علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، احسان حاج صفی، دانیال ماهینی، عزت الله پورقاز، سیعد عزت اللهی ، علیرضا جهانبخش، مسعود شجاعی، مهدی طارمی و داریوش شجاعیان به میدان رفتند و در ترکیب تیم مشکی علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمد طیبی، مرتضی پورعلی گنجی، سیامک کوروشی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، میلاد محمدی، وحید امیری، اشکان دژاگه و رحیم زهیوی قرار گرفتند.

در این فو‌تبا‌ل تیم زرد با گلزنی شجاعی، جهانبخش و عزت اللهی به پیروزی رسید.

در این فو‌تبا‌ل آندرانیک تیموریان، کریم انصاری فرد، سردار آزمون، وریا غفوری و نیما میرزاد حضور نداشتند.

در اواسط این فو‌تبا‌ل کی‌روش با فریاد خود اشتباه‌هات بازیکنان را به آنها تذکر می‌داد و تاکید داشت که از اواسط زمین بر روی تیم صاحب توپ فشار وارد کنند.

حدود چند هوادار نیز در تمرین امروز حضور داشتند که می‌توان به حضور یک دختر خردسال نیز اشاره کرد.

دانیال ماهینی و مهدی ترابی پس از برخورد نسبتا سریع در حین بازی از فو‌تبا‌ل درون تیمی خارج شدند و زیر نظر پزشکان تیم قرار گرفتند.

در اواخر فو‌تبا‌ل درون تیمی رحیم زهیوی باز هم مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. بازیکنان نیز با انجام حرکات کششی بدن‌های خود را سرد کردند و کارلوس کی‌روش هم در همین زمان با منتظری و پورعلی گنجی به گفت‌و‌گو پرداخت.

پس از تمرین امروز، اردوی تیم ‌ملی تا روز شنبه تعطیل خواهد شد و پس از آن بازیکنان باید خود را به کادرفنی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل معرفی کنند و مجددا تمرینات از روز یکشنبه پیگیری خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.