هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از شروع دوره بعدی مسابقات لیگ برتر دچار تغییراتی خواهد شد؛ تغییراتی که البته هنوز هیچکدام از اعضای این هیات آنرا به صورت رسمی تایید نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود عملکرد قابل قبول پرسپولیس در لیگ برتر و کسب عنوان نایب قهرمانی این تیم در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ، این تیم در بخش مدیریتی تغییراتی خواهد داشت و دو عضو هیات مدیره از این باشگاه کنار گذاشته خواهند شد.

در حال حاضر حسین عبدی، محمد زادمهر، جعفر کاشانی و حمیدرضا گرشاسبی اعضای هیات مدیره باشگاه هستند که در کنار علی اکبر طاهری با سِمت سرپرستی، کارهای باشگاه را پیش برده‌اند ولی اختلاف نظر میان این اعضا باعث شده تا پرسپولیس پیش از شروع لیگ شانزدهم، تغییراتی را تجربه کند.

گفته می‌شود حسین عبدی و محمد زادمهر که دو عضو فوتبالی هیات مدیره می‌باشند، برای ادامه کار در باشگاه موردنظر وزارت ورزش نیستند و به زودی از هیات مدیره جدا می‌شوند. حسین عبدی که سال گذشته یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بود و دوست داشت هدایت این تیم بعد از حمید درخشان به وی سپرده شود، در طول یکسال و نیم گذشته همواره یکی از منتقدان برانکو ایوانکوویچ بود.

انتقادات عبدی از برانکو و اختلاف نظر وی با سایر اعضای هیات مدیره تا جایی پیش رفت که حتی در میانه لیگ پانزدهم با وجود اعلام طاهری مبنی بر قطعیت تمدید قرارداد برانکو، وی از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده و بررسی آنرا به اتمام لیگ موکول می‌کرد. عبدی که این روزها سرگرم تیم «ب» پرسپولیس است و طرح جامعی را در این ارتباط به باشگاه ارائه داده، احتمالا پُست مدیریتی خود را از دست می‌دهد.

مشکلات مالی پرسپولیس، مسئولان این باشگاه و وزارت ورزش را بر آن داشته است تا برای رفع این مشکلات، به جای عبدی یک عضو اقتصادی وارد مجموعه مدیریتی شود. البته گفته می‌شود محمد زادمهر هم به واسطه غیبت‌های طولانی و سفر به خارج از کشور در طول سال از هیات مدیره کنار گذاشته می‌شود تا جا برای یک عضو اقتصادی دیگر در باشگاه باز شود.

با این حساب باشگاه پرسپولیس لیگ شانزدهم را با حضور دو عضو اقتصادی در هیات مدیره، جعفر کاشانی و حمیدرضا گرشاسبی به عنوان دو عضو ورزشی و علی اکبر طاهری به عنوان مدیرعامل کارش را آغاز می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.