مدافع سابق منچستریونایتد اولین نفری بود که حضور آقای خاص روی نیمکت شیاطین سرخ را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریو فردیناند، مدافع سابق تیم منچستریونایتد از حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت شیاطین سرخ استقبال کرد و او را مردی برای موفقیت باشگاه انگلیسی دانست.

او درباره مربیگری آقای خاص در منچستریونایتد گفت: به مورینیو بابت حضور در بزرگ‌ترین باشگاه جهان تبریک می‌گویم. ژوزه به سخت‌ترین مبارزه دوران مربیگری‌اش دعوت شده است.او در اولین قدم به بازگرداندن ذهنیت پیروزی به باشگاه نیاز دارد. هر چند در شرایط فعلی نباید چندان بلندپروازی کند و روز به روز پیش برود.در این باشگاه، پیروزی و قهرمانی اهمیت زیادی دارد اما به همان اندازه چگونه پیروز شدن و جام گرفتن هم مهم است.برای آن دسته از مردم که اعتقاد دارند او با شیوه منچستریونایتد سازگار نیست، دوره اول مربیگری‌اش در چلسی را مثال می‌زنم؛ زمانی که با وجود بال‌هایی مانند روبن و داف، شیوه باشگاه را عوض کرد و نوع جدیدی از فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشت.مورینیو می‌داند چگونه به اندازه انتظار هواداران، زیبا کند و توقعات را برآورده سازد.

عده زیادی اعتقاد دارند مورینیو برخلاف فلسفه باشگاه منچستریونایتد به پشتوانه‌سازی و استفاده از جوانان اعتقاد ندارد.

فردیناند برای این موضوع، چنین پاسخی دارد: زمان به تردید هواداران درباره میزان علاقه او به بازیکنان جوان پاسخ می‌دهد. من نمی‌دانم در این زمینه رویکرد مورینیو چگونه است.آقای خاص پس از تبدیل شدن از سرمربی قهرمان لیگ برتر و جام اتحادیه انگلیس به فردی ناتوان در کنترل کردن رختکن در دوره دوم مربیگری در چلسی، گرسنه جبران اتفاقات فصل گذشته و به دست آوردن افتخارات جدید با منچستریونایتد آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن است.حتم دارم مورینیو آماده ساکت کردن رسانه‌هایی خواهد بود که اخیرا پس از نتایج ضعیف فصل گذشته او با چلسی مطالبی منفی درباره‌اش منتشر کرده‌اند.شخصیت خاص مورینیو برای باشگاه به بزرگی منچستریونایتد ساخته شده و طرفین می‌توانند روزهای خوبی برای هم بسازند. سرمربی جدید ما برای به دست آوردن بهترین‌ها لحظه‌شماری می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.