تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی و در حضور منصور پورحیدری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه و پشت درهای بسته برگزار شد.

*منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند.

*علاوه بر حیدری و شهباززاده که از دیدار با ذوب آهن محروم هستند آرش برهانی هم در تمرین امروز غایب بود. این بازیکن راهی کرمان شده و برای شرکت در مراسم عروسی برادر خود از کادر فنی استقلال اجازه گرفته است. البته برهانی فردا در تمرینات حاضر می شود.

*دروازه بانان تیم استقلال ۳۰ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان در محل تمرین حاضر شده و زیر نظر تراب پور تمرین کردند.

*دکتر نوروزی مثل هفته های گذشته در تمرین امروزز حاضر بود و با محسن کریمی تمرین کرد. این بازیکن هم مثل شیحی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.

*شکست ذوب آهن در مسابقه شب گذشته یکی از مباحث بازیکنان و کادر فنی در تمرین امروز بود. مربیان استقلال که مسابقه شب قبل را آنالیز کرده بودند نقاط ضعف و قوت شاگردان گل محمدی را به بازیکنان انتقال دادند.البته کادر فنی استقلال پیگیر وضعیت بیک زاده و پهلوان که شب گذشته آسیب دیدند بوده و جویای حضور و یا عدم حضور این دو نفر در فینال بودند. وضعیت پهلوان و بیک زاده به شکلی است که به احتمال فراوان دیدار فینال را از دست داده‌اند.

*دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها، آقا وسط و فوتبال درون تیمی برنامه های تمرین امروز استقلال بود.سرمربی تیم استقلال هم شخصا در کارهای تاکتیکی دخالت می کرد.

* تیم فوتبال استقلال روز شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ آخرین تمرین خود را در ورزشگاه ملی منتطقه اروندکنار برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه خرمشهر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.