رئال مادرید از سرمربی سویا خواسته است تا روز سه‌شنبه درباره آینده‌اش تصمیم گیری نکند زیرا رییس باشگاه رئال مادرید می‌خواهد او را سرمربی تیمش کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید هرگونه تصمیم گیری درباره آینده نیمکت این تیم را به بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا موکول کرده است. با وجود این که قرارداد زین الدین زیدان، سرمربی کنونی این تیم بیش از دو سال ارزش دارد اما هنوز ادامه حضورش در این باشگاه مشخص نیست. نه باشگاه و نه زیدان این موضوع را که او فصل آینده سر مربی تیم خواهد بود را به صورت رسمی اعلام نکردند.

بر همین اساس و به نوشته اسپورت مدیاست ایتالیا، مادرید خواهان اونای امری است. سرمربی سویا به تازگی با این تیم فاتح لیگ اروپا شد و تا سال ۲۰۱۷ با باشگاهش قرار داد دارد. با این حال نماینده ای از طرف فلورنتینو پرس، رییس باشگاه مادرید با سرمربی باسکی صحبت کرده است و از او خواسته تا سه شنبه صبر کند و سپس در رابطه با آینده اش تصمیم‌گیری کند.

شکست در سن سیرو برابر اتلتیکو مادرید می تواند به جدایی زیدان از مادرید ختم شود. این اتفاق برای کارلو آنچلوتی نیز افتاد. سال گذشته زمانی که سرمربی ایتالیایی نتوانست لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند، چمدان خود را بست و شهر مادرید را ترک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.