مدیراجرایی باشگاه یوونتوس نام اولین خرید این تیم در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا اعلام کرد که باشگاه یوونتوس با دومنیکو براردی مهاجم ۲۱ ساله تیم ساسولو قرارداد خواهد بست و در خصوص شایعاتی که درباره تلاش بانوی پیر برای به خدمت گرفتن دنی آلوز و خاویر ماسچرانو از بارسلونا منتشر شده است هم توضیح داد.

ماروتا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: یوونتوس تیمی است که تقویت آن کار سختی است اما همیشه به دنبال راهی برای تقویت این تیم و بالا بردن سطح آن بوده‌ایم. براردی بازیکنی فوق‌العاده با استعداد است و ما برای خرید او با ساسولو به توافق رسیده‌ایم و به زودی قرارداد او نهایی می‌شود.

ماروتا درباره شایعه ورود آلوز و ماسچرانو به یوونتوس هم تأکید کرد: آلوز بازیکن بسیار مهمی است اما او بازیکن ما نیست. باید دید که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. اینها داستان‌هایی هستند که رسانه‌ها می‌سازند اما نمی‌خواهیم هیچ یک از مدافعان‌مان را بفروشیم، مگر اینکه کاسرس بخواهد به عنوان بازیکن آزاد برود. در حال حاضر ما هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم و نمی‌توانم هیچ چیزی را تأیید یا تکذیب کنم. این موضوع (شایعات مربوط به انتقال) درباره آندره گومز و میرالم پیانیچ هم صدق می‌کند.

مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس درباره آینده آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی که شایعه بازگشتش به رئال شنیده می‌شود هم عنوان کرد: او در حال تبدیل شدن به یک قهرمان است و ما هر کاری از دست‌‌‌مان برای حفظش در تورین انجام می‌دهیم. رئال‌مادرید در قراردادش بندی دارد که به این باشگاه اجازه می‌دهد تصمیم نهایی را درباره موراتا بگیرد اما بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا با مسئولان این باشگاه مذاکره خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.