سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۶ سال پسران می‌گوید: برای روبه‌رو شدن با عربستان نیاز است تا ملی‌پوشان دیدارهایی با کشورهای عربی داشته باشند.

حمید علیدوستی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قرعه‌کشی فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا اظهار داشت: در این رده سنی هر ۱۶ تیمی که حضور دارند تیم‌های سرسختی هستند. شرایط در این رده با تیم بزرگسالان متفاوت است. فکر می‌کنم همه گروه‌ها مانند هم هستند فقط باید برای بازی با عربستان شبیه‌سازی کنیم. ما در گروه بدی قرار نگرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با عربستان یک بازی حیثیتی بشمار می‌رود برنامه شما برای این دیدار چیست؟ گفت: همه تیم‌ها برای آماده‌سازی خود در این مسابقات هدف‌گذاری کرده‌اند اما چیزی که برایمان مهم است اینکه در سه ماه باقی‌مانده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا بازیکنان آماده باشند. ما می‌رویم که عربستان را شکست دهیم. منتظر بودم تا گروه‌بندی اعلام شود که بتوانم برنامه خود را برای دیدارهای دوستانه اعلام کنم.

علیدوستی افزود: ما برای بازی با عربستان احتیاج داریم با تیم‌های عربی مانند عراق، عمان و سوریه بازی کنیم. از طرفی باید عربستان آنالیز شود تا ما با یک پیش‌آگاهی برای این بازی به میدان برویم.

سرمربی تیم زیر ۱۶ سال درباره آغاز تمرینات فوتبال پسران گفت: بخاطر امتحانات تمرینات فعلا تعطیل است فکر می‌کنم از ۱۸ یا ۱۹ خرداد دوباره تمرینات را شروع کنیم و در این صورت تعطیلات کمتر خواهد بود. قرار است از ۲ تا ۸ تیرماه هم برای اردوی آماده‌سازی به ارمنستان برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.