اسطوره فوتبال کلمبیا به انتقاد از سرمربی رئال مادرید پرداخت و دلیل نیمکت نشینی خامس رودریگس را فنی ندانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از dpa، خامس رودریگس بعد از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ بود که مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت. او به عنوان نخستین بازیکن در تاریخ کلمبیا جایزه پوشکاش را به دست آورد.

رودریگس در رئال شروع بسیار خوبی داشت و توانست بازی‌های درخشانی را برای تیم کارلو آنچلوتی، سرمربی وقت رئال مادرید به نمایش بگذارد و جزو بهترین بازیهای فصل باشد اما با آمدن رافائل بنیتس و زین الدین زیدان به یکباره نیمکت نشین شد و در حال حاضر در رئال شرایط خوبی ندارد.

هواداران فوتبال در کلمبیا به شدت از زیدان ناراحت هستند. آنها بر این باورند که سرمربی رئال به خاطر دلایل شخصی به رودریگس بازی نمی دهد.

کارلوس والدراما که اسطوره فوتبال کلمبیا است، به انتقاد از زیدان پرداخت و گفت: اگر رودریگس در یک بازی ۳-۴ و حتی ۵ گل به ثمر برساند، بازهم زیدان او را در ترکیب اصلی قرار نخواهد دارد چراکه اصلا این بازیکن را دوست ندارد. کارلو آنچلوتی به رودریگس اعتماد کرد و ثمره آن را هم دید اما نمی دانم چرا زیدان به او اعتماد نمی کند. اتفاقات عجیبی در رئال می افتد.

او ادامه داد: خامس بازیکن بسیار خوبی است اما باید او تلاش خود را بیشتر کند و از خود به خاطر نیمکت نشینی در رئال سوال کند. او اگر به تلاش خود ادامه دهد، به جایگاهی که شایسته آن است خواهد رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.