رئیس باشگاه میلان اسامی بازیکنانی را که در تابستان از این تیم جدا خواهند شد اعلام کرد که نام سوپر ماریو هم در بین آنها به چشم می خورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، میلان در فصلی که گذشت عملکرد ناامید کننده و کابوس واری از خود نشان داد. هواداران این تیم امیدوار بودند که حداقل قهرمانی در جام حذفی را به دست آورند اما در کسب این جام هم ناکام بودند.

سیلویو برلوسکونی فهرست بازیکنانی را که در تابستان جاری از این تیم جدا می شوند اعلام کرد. رئیس باشگاه میلان در گفت و گویی که با سایت فوتبال ایتالیا داشت گفت: ماریو بالوتلی، الکس، فیلیپ مکسس و کوین بواتنگ بازیکنانی هستند که قرارداد آنها با میلان به پایان رسیده است و قطعا از تیم جدا خواهند شد.

او ادامه داد: درباره بالوتلی بگویم که ابتدا به این نتیجه رسیدیم که با باشگاه لیورپول درباره ماندن او صحبت کنیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که بهتر است به انگلیس برگردد. قرارداد او به پایان رسیده و باید به لیورپول برگردد.

بعید به نظر می رسد یورگن کلوپ هم خواستار ماندن بالوتلی در لیورپول باشد و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن جنجالی به صورت قرضی در یک تیم دیگر به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.