رئیس جدید فدراسیون فوتبال به مانند روزهای گذشته در تمرین تیم ملی فوتبال حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فوتبال درون‌گروهی ملی‌پوشان در حالی ادامه پیدا کرد که در نیمه دوم این مسابقه دانیال معینی که با آسیب‌دیدگی جزئی مواجه شده بود جای خود را به تیموریان داده و جالی اینکه آندو در نقش مدافع راست به میدان رفت. در این نیمه دژاگه به تیم قرمز اضافه شده و مسعود شجاعی با پیراهن سفید متمایز از تمام بازیکنان شد.

* تمرینات تیم ملی امروز ۹۰ دقیقه به طول انجامید و کی‌روش در پایان تمرین با یکی از دوربین‌های تلویزیونی درخصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاحبه پرداخت.

* در جریان بازی فوتبال درون‌گروهی در یک صحنه بیرانوند دروازه‌بان تیم قرمز توپ را با دست برای جهانبخش انداخت که پرتاب بلند او مورد تشویق مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی قرار گرفت. در یک تمرین دیگر در یک صحنه دیگر بیرانوند با منتظری بر سر وظایف خود دچار اختلاف نظرشده و با هم به صحبت پرداختند.

* گل دوم تیم قرمز توسط جهانبخش با ضربه سر وارد دروازه حقیقی شد که سایر هم تیمی‌های هافبک تیم قرمز او را مورد تشویق قرار دادند.

* هنگامی که بازیکنان بدن‌های خود را سرد می‌کردند کی‌روش جلسه‌ای را با دستیارانش برگزار کرد ضمن اینکه تیموریان در حالی که زانوی خود را یخ بسته بود تمرین را ترک کرد.

* همچنین بازار سلفی در پایان تمرین داغ بوده و بازیکنانی مانند تیموریان، رضاییان و جهانبخش مورد استقبال هواداران قرار گرفته و از آنها درخواست عکس یادگاری می‌شد.

* مهدی تاج از زمانی که رئیس فدراسیون شده تا به امروز یک بار هم در تمرینات شرکت نکرده و فقط وی یک شب برای صرف شام با ملی‌پوشان راهی محل اقامت این تیم شد.

* تاج امروز هم به محل تمرین نیامد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )