ستاره برزیلی بارسلونا تاکید کرد هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی مسی را در ترکیب آبی اناری ها پر کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می رسد، نیمار است.

این بازیکن برزیلی سومین فصل حضورش در آبی اناری ها را پشت سر گذاشت. او در فصل سوم شروع خوبی داشت اما در ادامه افت کرد. تیم های انگلیسی و پاری سن ژرمن سخت به دنبال جذب این بازیکن بزرگ هستند اما او تاکید کرد که در بارسلونا می ماند و خیال هواداران این تیم را راحت کرد.

نیمار گفت: از حضور در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. سومین فصل حضورم در این تیم بزرگ را پشت سرگذاشتم و دو جام دیگر هم به دست آوردم. درست است که نتوانستیم در اروپا قهرمان شویم اما قهرمانی در جام حذفی و لالیگا دستاورد بزرگی بود که برای رسیدن به آن تلاش زیادی از خود نشان دادیم.

او ادامه داد: فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. از حضور در بارسلونا احساس راحتی می کنم و دوست دارم در این تیم به فوتبال خود ادامه بدهم. بارسلونا تیم مورد علاقه من است. امیدوارم بتوانم موفقیت های بیشتری را با این تیم به دست آوردم.

این ستاره برزیلی در پایان سخنان خود بار دیگر به ستایش از لیونل مسی پرداخت و گفت: در بارسلونا در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی می کنم. چیزهای زیادی از مسی یاد گرفتم. به خوبی می دانیم که او بهترین بازیکن جهان است و هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی او را پر کند.

در فصلی که گذشت مسی دو ماه به خاطر آسیب دیدگی نتوانست به میدان رود و نیمار در غیاب این ستاره آرژانتینی بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و همین باعث شد تا بسیاری او را جانشینی شایسته برای مسی بدانند اما خود نیمار بر این باور است که هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی مسی را پر کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.