مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: ذوب‌آهن خانه من است برنامه استراتژیک سال سوم را ارائه داده‌ام که برنامه پربارتری خواهد بود و اگر با این برنامه موافقت نکنند قاعدتاً شرایط تغییر می‌کند، من و یحیی اینجا هستیم مگر اینکه ما را نخواهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید آذری پس از دیدار تیمش برابر العین امارات در خصوص خالی ماندن قسمتی از سکوها اظهار داشت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال امارات قبل از این بازی ابراز نگرانی کرده بود که ممکن است در ایران یک سری مسائل امنیتی داشته باشیم برای اینکه هرگونه بهانه‌ای را از آنها بگیریم تشخیص دادیم آن قسمت خالی بماند تا مشکل خاصی به وجود نیاید چون نمی‌خواهیم بر اثر یک سری رفتارهای ناهنجار تحریم‌های جدید شامل حال فوتبال‌مان شود.

وی افزود: در امارات بهترین سرویس VIP را به ما دادند و عرف ورزشی این است که به همان نسبت که حریفتان به شما احترام می‌گذارد شما هم به او احترام بگذارید. در امارات بهترین مکان را به ما دادند و هرکجا دوست داشتیم می‌نشستیم. ما باید عین همان رفتار جوانمردانه را در اصفهان به نمایش می‌گذاشتیم و طوری رفتار کردیم که فرهنگ اصفهان را نشان دهیم زیرا اخلاق برای ما در وحله اول مهم است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره شکست تیمش خاطرنشان کرد: قبل از بازی هم گفته بودم این مسابقه یک بازی بسیار سخت است. تیم ما هم خیلی خوب فوتبال بازی کرد و با وجود اینکه فرصت‌هایی داشتیم اما آنها بهتر از ما بودند و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی درباره فینال جام حذفی برابر استقلال تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان ما بعد از این بازی ریکاوری جسمی و روحی می‌شوند. قبل از بازی با استقلال هم خوشبختانه قسمت دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود و باید همین جا از تلاش آقای صادقی و اعضای هیئت مدیره‌مان تشکر کنم.

آذری با اشاره به استقبال خوب تماشاگران عنوان کرد: امشب هوادارن سنگ تمام گذاشتند و واقعاً شرمنده آنها شدیم. از آنها فوق‌العاده تشکر می‌کنم و امیدوارم روزی ذوب آهن بتواند در این ورزشگاه حریفان قدرش را از پیش رو بردارد و مراحل بالاتر برسیم. من این پیش بینی‌ها را قبلاً هم کرده بودم و گفته بودم دور دوم مسابقات بسیار سخت تر است. ما باید خودمان را به علم بهتر تمرین و مبانی جدید بدنسازی تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان‌مان باید توانمندی‌های ذهنی خود را بالاتر ببرند بیان کرد: اکنون لیگ به پایان رسیده و هرکدام از روزنامه‌ها را نگاه کنید هرکس هر روز با یک تیم قرارداد می‌بندد. به هر حال بدشانسی ما این بود که مسابقات آخر ما با پایان لیگ همزمان شد و با توجه به اینکه بازار نقل و انتقالات شروع شده یک مقدار تمرکز چند بازیکن‌مان به هم خورده بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: من این اعتقاد را دارم که اگر تمرکز بازیکنان خارج از بازی بیشتر حفظ می‌شد بازی بهتری به نمایش می‌گذاشتیم ولی هیچ چیزی از ارزش بازیکنان‌مان کم نمی‌کند. از یحیی گل محمدی به همراه کادر فنی تشکر می‌کنم، بعد از بازی فینال جام حذفی جلسه‌ای با کادر فنی خواهیم داشت و برنامه‌هایمان را چک می‌کنیم و از طریق سایت نتیجه را اعلام می‌کنیم.

وی درباره اینکه زمزمه‌هایی در مورد رفتنش از ذوب آهن شنیده می‌شود گفت: من قرار نیست جایی بروم اما یک سری صحبت‌هایی با هیئت مدیره انجام داده‌ام و خواسته‌هایی از آنها داشته‌ام که همه آنها در حیطه فنی باشگاه است و مسائل شخصی نیز در آن نیست. ما نیاز داریم زیر ساخت‌های بهتری داشته باشیم، زمین تمرین‌های بیشتری داشته باشیم و اگر می‌خواهیم در سطح آسیا بزرگی کنیم باید به همان نسبت هم به لحاظ سخت‌افزاری ارتقا پیدا کنیم.

آذری گفت: ذوب آهن خانه من است مگر اینکه بیرونم کنند، برنامه استراتژیک سال سوم را ارائه داده‌ام که برنامه پربارتری خواهد بود و اگر با این برنامه موافقت نکنند قاعدتاً شرایط تغییر می‌کند. من و یحیی اینجا هستیم مگر اینکه ما را نخواهند.

وی درباره اتفاقاتی که بین یکی از عکاسان و عوامل ورزشگاه فولادشهر در جریان آخرین بازی لیگ بین سپاهان و پدیده رخ داد تصریح کرد: در مسائلی که در ورزشگاه پیش می‌آید و به ما هیچ ربطی ندارد دخالت نمی‌کنیم. وقتی شما ورزشگاه را اجاره می‌دهید مدیریت وقت باشگاهی که در این ورزشگاه بازی دارد باید پاسخگو باشد. پرسنل ورزشگاه در آن روز در اختیار مدیران آن باشگاه بوده‌اند. البته من نمی‌خواهم کار کسی را تایید یا نفی کنم ولی اعتقادم این است که از طرف هرکس اگر برخوردی صورت گرفته کار درستی نبوده و باید به جامعه رسانه‌ای فوق العاده احترام گذاشت. دلیل آن حرکت را نمی‌دانم اما امیدوارم اگر فهمیدیم حلش کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه چند هوادار برای فینال جام حذفی به خرمشهر برده می‌شود بیان کرد: هر تعداد هوادار که بیاید به خرمشهر می‌بریم. تاکنون ۶۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی کرده‌ایم که به خرمشهر بیایند و هماهنگ کرده‌ایم که اگر شرایط فراهم باشد بتوانیم همه را ببریم.

وی درباره شایعات مذاکره ذوب آهن با محرم نویدکیا خاطرنشان کرد: در این بحث من ورود پیدا نمی‌کنم زیرا چنین چیزهایی در اختیار سرمربی‌ است. من در طول این سال‌هایی که در ذوب آهن بوده‌ام هیچوقت نه بازیکن آورده‌ام و نه برده‌ام. فقط لیستی که مربی به من می‌دهد را مد نظر قرار می‌دهم و تاکنون نشنیده‌ام که آقای گل محمدی در این زمینه با من صحبتی کرده‌ باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.