هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: العین فوق‌العاده بازی کرد و آنها در ابتدای بازی با غافلگیر کردن ما موفق به گلزنی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر چهارشنبه شب پس از شکست تیمش برابر العین اظهار داشت: العین خیلی خوب بازی کرد و در همه نقاط زمین خوب بود، آنها ما را واقعاً غافلگیر کردند و در مقابل هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و زحمات مسئولان در این مدت شرمنده شدیم.

وی افزود: در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و یک گل خیلی بد خوردیم. نیمه دوم برای جبران آمدیم که روی یک ضد حمله مهاجم حریف تک به تک شد و گل را خوردیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: حالا فقط یک راه حل داریم که جواب زحمات تماشاگران و مسئولان را بدهیم و آن فینال جام حذفی است. همه تمرکزمان را روی آن بازی می‌گذاریم و امیدوارم بتوانیم دست پر از آن بازی بیرون بیاییم.

وی با اشاره به پرمهره بودن العین خاطرنشان کرد: العین واقعاً قابل قیاس با دیگر تیم‌ها نیست، ما با دیگر تیم‌ها هم بازی کرده‌ایم اما العین واقعاً شرایطش فرق داشت. آنها در همه نقاط زمین بازیکنان خیلی خوب و تاثیرگذاری داشتند و فکر می‌کنم با این شرایط تا مراحل بالاتر صعود کنند.

حدادی‌فر در مورد زمزمه‌های حضور محرم نویدکیا در ذوب آهن بیان کرد: محرم اسطوره همه ما اصفهانی‌هاست و اگر بخواهد به ذوب آهن بیاید قدمش روی چشم. مسئولان تصمیم می‌گیرند ولی واقعاً آرزوی هر بازیکن مخصوصاً ما اصفهانی‌هاست که در کنار محرم بازی کنیم و باعث افتخار است.

وی افزود: محرم بازیکن بزرگی است و چه هواداران سپاهان چه ذوب آهن او را دوست دارند. من در شرایط باشگاه سپاهان نبوده‌ام اما او بازیکن بزرگی است که با توجه به شناختی که از او دارم باید بگویم بازیکن صادقی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.