اصفهان – سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کار ناتمام خود را در فینال جام حذفی تمام می‌کنیم و در این بازی به پیروزی می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش مقابل العین امارات در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه در نیمه نخست بازی به دلیل مصدومیت بازیکنان مجبور به تعویض شدیم، اظهار داشت: متأسفانه ما در این نیمه به دلیل غافلگیری گل دریافت کردیم اما متأسفانه از فرصت‌های خود استفاده نکرده و تمرکز لازم را نداشتیم.

وی با بیان اینکه ما در ضد حملات تمرکز نداشته و گل دوم را دریافت کردیم، ادامه داد: به نظر من در کل بازیکنان خوب کار کردند و اگرچه فکر نمی‌کنم که به این راحتی گل دریافت کنیم اما این اتفاق صورت نگرفت.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه فکر نمی‌کردم به این راحتی گل دریافت کنیم، تصریح کرد: باید بگویم که در مجموع از عملکرد تیم جوان و شایسته خود راضی بودم زیرا در مسابقات آُسیایی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما شرمنده هواداران حاضر در ورزشگاه شدیم.

وی با اشاره به شرایط تیمش برای فینال جام حذفی گفت: ما برای این فینال به انرژی مثبت احتیاج داریم و امیدوار هستم که در فینال جام حذفی موفق باشیم و این شکست را جبران کنیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه مهار عمر عبدالرحمن کار ساده‌ای نیست، تصریح کرد: او به عنوان یک نابغه در فوتبال آسیا مطرح کرد اما متأسفانه ما مراقب او نبودیم و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. به نظرم امروز با بهترین نفرات به مصاف تیم حریف رفتیم اما بازیکنان خطرناک العین، از فرصت‌ها استفاده کرده و پیروزی را ازآن خود کنند.

وی با بیان اینکه باید با پیروزی در جام حذفی، کار نیمه‌تمام خود را تمام کنیم، اضافه کرد: باید بگویم که حق ما در این بازی انجام نشد و مقابل تیم کوچکی حذف نشدیم زیرا قیمت یک بازیکن العین، به اندازه کل بودجه ذوب‌آهن بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )