سرمربی تیم فوتبال العین امارات مدعی شد، تیم ذوب‌آهن حتی با ۱۵ بازیکن هم توانایی برتری مقابل تیم او را نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زلاتکو دالیچ پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: حریف بازی جوانمردانه‌ای ارائه داد و از این تیم تشکر می‌کنم. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم بازی سختی داریم و در عین حال تأکید کردم برای برد آمده‌ایم. گفته بودیم اگر می‌خواهیم در مصاف با ذوب‌آهن پیروز شویم باید سخت بجنگیم.

وی در ادامه افزود: ما در طول ۹۰ دقیقه مقابل تیم سختکوش و منسجم ذوب‌آهن تیم برتر میدان بودیم و از هر حیث از حریف‌مان بهتر بازی کردیم، به خودم می‌بالم که تیمم آنقدر خوب بازی کرد و سرمربیگری تیم العین را بر عهده دارم.

سرمربی تیم فوتبال العین در واکنش به این پرسش که تعویض اجباری تیم ذوب‌آهن در نیمه اول تا چه حد در نتیجه رقم خورده تأثیر داشته است، گفت: این مسئله به ما کمک کرد تا ادامه بازی در شرایط بهتری به سود ما برگزار شود. با این وجود اعتقاد دارم تیم ما از هر لحاظ تیم برتر میدان بود. شاید با توجه به انسجام تیمی که داشتیم حریف با ۱۵ بازیکن هم نمی‌توانست شکست‌مان دهد. تیم ما آمادگی هر کاری را داشت و برای این کار تمرینات زیادی را انجام داده بودیم. ما به خوبی حریف را در میانه زمین در کنترل خود داشته و مدیریت کردیم.

دالیچ اضافه کرد: ما سه روز پیش در مرحله نیمه نهایی جام امارات به میدان رفتیم و در وقت‌های اضافه موفق به پیروزی شدیم، اما حریف ما ذوب‌آهن هفته گذشته را به استراحت پرداخت. حتی فدراسیون فوتبال امارات قصد داشت این بازی نیمه نهایی را به تعویق بیندازد، اما ما مخالفت کردیم.

وی درباره نقاط ضعف ذوب‌آهن در این مسابقه تصریح کرد: ما می‌دانستیم که ذوب‌آهن در میانه میدان با چهار بازیکن بسیار فعال کار می‌کند، همین‌طور از سمت چپ نیز نفوذ‌های خطرناکی دارد. در میانه میدان قاسم حدادی‌فر را به خوبی کنترل کرده و مراقب حرکات او بودیم. فکر کنم به‌خوبی در میانه زمین بر بازی تسلط پیدا کردیم.

سرمربی تیم فوتبال العین با بیان اینکه بازیکنانش در این دیدار سرحال و قبراق بودند، تأکید کرد: بین من و بازیکنانم تقابل دو جانبه وجود دارد و آن هم اعتمادی است که به یکدیگر داریم. در ۱۰ روز گذشته یکسری مسائلی پیش آمد که در روحیه بازیکنان تأثیر داشت، اما اعتقاد من این بود که خستگی بازیکنانم جسمی نبود و تنها ذهنی بود. پس از پیروزی در بازی قبلی‌مان تمرینات خیلی خوبی را برگزار کرده و در شرایط خوبی به اصفهان آمدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.