پس از شکست ذوب‌آهن برابر العین امارات، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از "پیشنهادهایی" سخن به میان آورد که به گفته او، "تمرکز بازیکنان ذوب‌آهن را به هم زده بود."

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه اصفهان، سعید آذری پس از شکست ذوب آهن برابر العین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در این بازی تشخیص دادیم که جایگاه ویژه در بهترین حالت در اختیار تیم العین باشد تا اینکه هم مشکل خاصی به وجود نیاید هم بر اثر یک سری حرکات نابجا وضعیت خوب کشورمان زیر سوال نرود. البته ذکر این نکته ضروری است که آن ها جوانمردانه در امارات از ما پذیرایی کردند و بهترین جا را به تیم ذوب آهن دادند پس اخلاق حکم می‌کرد که ما بهترین جای VIP را برای آنها آماده کنیم.

وی به بازی فینال جام حذفی برابر استقلال هم اشاره کرد و گفت: هر بازی شرایط خود را دارد و بازیکنان فردا ریکاوری را شروع خواهند کرد و ما برای آن بازی قاعدتا تاکتیک‌های خاص آن بازی را به کار می‌بریم.

آذری ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند اما ما مطمئن بودیم که تیم‌های مرحله دوم تیم‌های قدری هستند و العین به ما نشان داد ما باید فوتبال کشور و باشگاه‌های کشورمان را به سمت علم بهتر و بدنسازی بهتر پیش ببریم.

وی با بیان اینکه "متاسفانه این دو بازی ما همزمان شد با نقل و انتقالات لیگ برتر" تاکید کرد: متاسفانه برخی پیشنهادات تمرکز بازیکنان ما را به هم زد و نتوانستند که آنطور که باید و شاید در زمین بازی کنند.

آذری ادامه داد: من قرار نیست در پایان این فصل جایی بروم البته خواسته‌هایی را مطرح کردم و تا زمانی که من هستم یحیی هم در کنار من خواهد بود و خواسته‌هایی هم که از باشگاه خواسته‌ام هیچ کدام شخصی نبوده است.

وی ادامه داد:‌ فصل آینده سال سومی است که یحیی در ذوب آهن خواهد بود و قطعا سال سوم سال پربارتری خواهد شد. من و یحیی با یکدیگر و با باشگاه هیچ مشکلی نداریم و قطعا در کنار هم خواهیم ماند.

مدیرعامل تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در بازی آخر سپاهان و برخورد مجموعه با برخی از عکاسان خبری انجام شد، کار درستی نبوده است و باید به جامعه رسانه‌ای احترام گذاشت.

وی افزود: ۶۰ دستگاه اتوبوس برای بردن هواداران به خرمشهر پیش بینی کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.