عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر ۲ جنبه دارد که البته جنبه های مثبت آن زیاد است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سازمان لیگ،منصور قنبرزاده بیان کرد: اگر خرمشهر را بعد از جنگ نساخته‌ایم ،زیرساخت های این شهر در حالت شیبه جنگ قراردارد،آب آن مشکل دارد،اگر متولیان و مسئولان کشور توصیه امام راحل را در باره این شهر هنوز نتوانسته اند اجرا کنند و خرمشهر هنوز در فقر و مشکلات عدیده بسر می برد، شاید فوتبال بتواند به نوعی با زبان گویای خود وباتوجه به اینکه ۴۰ میلیون نفر بیننده و هواداران بیشماری در کشور دارد به نوعی این مشکلات را به گوش مسئولان برساند.

قنبرزاده افزود:این رویداد می تواند مسئولین کشور را به تفکر وادار کند تا به فکر بازسازی خرمشهر باشند.

وی بیان کرد:درست است که زیر ساخت های خرمشهر مانند هتل بعد از مدت ها هنوز محدود است،باید دید چه کسی این محدودیت ها را بوجود آورده است .

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: فینالیست استقلال و ذوب آهن نیز به کمبود امکانات در خرمشهر اذعان کرده اند و به نوعی صحبت هایشان درست است اما خوشحال هستیم که جامعه فوتبال افکار عمومی را برای کمک به این شهر سوق می دهد و شاید این سر آغازی باشد برای رسیدن به بازسازی خرمشهر .

این مقام مسئول گفت:یادمان نرود که جام حذفی یادواره آزاد سازی خرمشهر است و این حداقل کاری است که جامعه فوتبال برای ادای دین به خرمشهر،شهدای خرمشهر ،شهدای عملیات بیت المقدس ،شهدای خوزستان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس می توانست انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.