سرمربی جدید بایرن مونیخ با حمایت از مورینیو عنوان کرد این مربی در منچستریونایتد موفق خواهد شد. او همچنین خرید ابراهیموویچ را برای این تیم مفید دانست.

به گزارش ایسنا، انتظار می‌رود منچستریونایتد به زودی جذب ژوزه مورینیو را برای فصل جدید اعلام کند و این مربی ۵۳ ساله هدایت قرمزهای شهر منچستر را بر عهده بگیرد. کارلو آنچلوتی که سابقه حضور در لیگ برتر و باشگاه چلسی را در کارنامه دارد، ژوزه مورینیو را گزینه مناسبی برای منچستریونایتد می‌داند.

کارلو آنچلوتی درباره حضور مورینیو در لیگ برتر و منچستریونایتد گفت: فکر می‌کنم پیوند خوبی خواهد بود زیرا مورینیو لیگ برتر را به خوبی می‌شناسد. مورینیو قطعا با انتظارات زیادی در منچستر روبرو خواهد بود. او یکی از بهترین مربیان جهان است و منچستریونایتد در حال حاضر به کسی نیاز دارد که بتواند باعث پیشرفتش شود. صحبت های متفاوتی راجع به فن خال می‌شود، به نظر من او در دوره‌ای آمد که باید تیمی می ساخت که ریو فردینانند، اسکولز، گیگز و فرگوسن از آن جدا شده بودند. چنین اتفاقی برای تیمی چون میلان نیز رخ داد. میلان مالدینی، گاتوزو و اینزاگی را از دست داد و ساخت دوباره تیم کار بسیار سختی بود. فصل گذشته منچستر نشان داد که بازیکنان جوان خوبی دارد و شاید مورینیو بتواند آنها را یک گام رو به جلو ببرد. منچستر نیز مثل میلان باید یک دوره گذر را سپری کند و حضور مورینیو می‌تواند به آنها کمک کند تا آنها بتوانند گامی بلند به جلو بردارد.

یکی از بازیکنانی که انتظار می‌رود به عنوان اولین خرید منچستریونایتد زیر نظر مورینیو تبدیل شود، زلاتان ابراهیموویچ است. زلاتان قبلا در پاری سن ژرمن زیر نظر آنچلوتی کار کرده است. سرمربی ایتالیایی درباره حضور ایبرا در یونایتد گفت: نظر من این است که ایبرا جوان نیست ولی هنوز آماده است و می‌تواند در سطح اول بازی کند. او ذهنیت یک آدم برنده را دارد و شاید منچستر به چنین بازیکنانی نیاز دارد. اینکه پاری سن ژرمن اکنون یکی از تیم‌های خوب اروپاست است به خاطر بازیکنی مثل زلاتان بود که توانست ذهنیت پیروزی را در تیم بدمد و باعث شود که بازیکنان همه ذهنیت پیروزی داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.