وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه گفته می‌شود وی به دنبال اعمال نظر بر انتخاب نایب رئیس دوم و دبیر فدراسیون فوتبال است، گفت: بهتر است فعلا تمرکز ما روی المپیک و حفظ آرامش ورزشکاران اعزامی به برزیل باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی در حاشیه مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم امام رضا (ع) در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: بازی‌ها و تدارکات تیم‌های المپیکی با نظم خاصی در حال پیگیری است. ما در تلاش هستیم تا در کنار کمیته ملی المپیک از ورزشکاران پشتیبانی کنیم و شرایط خوبی برای آنها مهیا کرده تا نتایج خوبی بگیرند.

وی ادامه داد: گوی و میدان دست ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم‌های اعزامی است. ما برای آنها دعا می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش‌های قهرمانان المپیک تصریح کرد: اجر معنوی کار ورزشکاران را با مسائل مالی پایین نیاورید. پاداش این عزیزان حتما دیده شده است. خوشبختانه دولت با اهدای زمین در شهرهای جدید به مدال‌آوران با رقم بسیار مناسبی موافقت است و سکه‌هایی از طرف وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک برای قهرمانان مدال‌آور در نظر گرفته شده است.

گودرزی گفت: تا اینجا از تعداد سهمیه‌های المپیک راضی هستم و امیدوارم با اضافه شدن تیم ملی والیبال به عدد قابل قبولی در این مورد برسیم.

وزیر ورزش در مورد نارضایتی برخی ورزشکاران از تدارکات پیش از المپیک گفت: بهتر است فضای آرامش حفظ شود و رسانه‌ها نیز خیلی روی این حواشی تمرکز نکنند تا فضای مناسبی برای المپیکی‌های ما مهیا شود.

گودرزی در مورد بودجه سال ۹۵ اظهار داشت: تا این لحظه تمامی وعده‌های دولت در مورد بودجه محقق شده و مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد اینکه گفته می‌شود وی به دنبال اعمال نظر بر انتخاب نایب رئیس دوم و دبیر فدراسیون فوتبال است، تصریح کرد: بهتر است فعلا تمرکز ما روی المپیک و حفظ آرامش ورزشکاران اعزامی به برزیل باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.