رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که همایش آسیب‌شناسی لیگ پانزدهم هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، غلامرضا بهروان گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران که با حضور اعضا و رئیس فدراسیون فوتبال برگزارشد، موارد مختلفی مورد به بحث و تبادل نظر قرار گرفت. یکی از بحث‌های مهم این جلسه آئین نامه جدید نقل و انتقالات بود که از سوی کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تنظیم شده بود. نسخه‌ای از این آئین نامه به اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ ارائه شد تا بعد از مطالعه در جلسه سه شنبه آینده نظراتشان را ارائه کنند.

وی افزود: همچنین به دستور آقای کاظمی دبیر سازمان لیگ کارگروهی در این سازمان با حضور همه عوامل دخیل در آئین نامه نقل و انتقالات تشکیل می‌شود تا آنها نیز نظرات خود را در این باره اعلام کنند تا در جلسه هفته آینده به جمع‌بندی برسیم و برای تصویب آئین نامه نقل و انتقلات را به فدراسیون فوتبال ارسال کنیم.

بهروان عنوان کرد: یکی دیگر از موارد مهم جلسه امروز برگزاری همایش آسیب شناسی لیگ پانزدهم است. این همایش سه شنبه هفته آینده با حضور اهالی فوتبال، مربیان لیگ برتر، کارشناسان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد: امیدوارم این جلسه در راه پیشبرد اهداف فوتبال مثمر ثمر باشد و از همه کارشناسان و اصحاب رسانه که می‌توانند ما را با ارائه نظراتشان یاری کنند درخواست می‌کنیم با حضور در این جلسه و یا ارسال نظراتشان ما را در این امر یاری کنند. برگزاری هرچه بهتر مسابقه به عوامل مختلفی بستگی دارد که این می‌تواند در نظر کارشناسان و اصحاب رسانه این دیدگاه‌ها وجود داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.