رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد:در جلسه امروز هیأت رئیسه سازمان لیگ موارد مختلفی مورد به بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت سازمان لیگ،غلامرضا بهروان افزود:یکی از بحث های مهم این جلسه آئین نامه جدید نقل و انتقلات بود که از سوی کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال تنظیم شده بود.

این مقام مسئول بیان کرد:نسخه ای از این آئین نامه به اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ ارائه شد تا بعد از مطالعه در جلسه سه شنبه آینده نقطه نظراتشان را ارئه کنند.

وی افزود:همچنین به دستورآقای کاظمی دبیر سازمان لیگ کارگروهی در این سازمان با حضور همه عوامل دخیل در آئین نامه نقل و انتقلات تشکیل می شود تا آنها نیز نظرات خود را در این باره اعلام کنند تا در جلسه هفته آینده به جمع بندی برسیم و برای تصویب آئین نامه نقل و انتقلات را به فدراسیون فوتبال ارسال کنیم.

بهروان افزود:یکی دیگر از موارد مهم جلسه امروز برگزاری همایش آسیب شناسی لیگ پانزدهم است. این همایش سه شنبه هفته آینده با حضور اهالی فوتبال، مربیان لیگ برتر ، کارشناسان و اهالی رسانه برگزار می شود .

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد:امیدوارم این جلسه در راه پیش برد اهداف فوتبال مثمر ثمر باشد و از همه کارشناسان و اصحاب رسانه که می توانند ما را با ارائه نظراتشان یاری کنند در خواست می کنیم با حضور در این جلسه و یا ارسال نظراتشان ما را در این امر یاری کنند.

وی افزود:برگزاری هرچه بهتر مسابقه به عوامل مختلفی بستگی دارد که این می تواند در نظر کارشناسان و اصحاب رسانه این دیدگاه ها وجو داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.