المپیاکوس خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ملی‌پوش پانیونیوس شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتای یونان، کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی پانیونیوس یونان در این فصل عملکرد خوبی در این تیم داشت و توانست نگاه ها را به خود جلب کند. او در اولین فصل حضورش در یونان نشان داد قابلیت های بالایی دارد و عملکرد ضعیف در اوساسونا را به دست فراموشی سپرد. قرارداد این بازیکن ایرانی با پانیونیوس در پایان این فصل به پایان رسید و انصاری فرد اکنون بازیکن آزاد است.

او در اواسط فصل با پیشنهادهای مالی چشمگیری از تیم‌ های چینی و کره‌ای روبرو شد ولی ترجیح داد در تیمش بماند. این در حالی بود که مسئولان پانیونیوس تمایل داشتند تا با فروش انصاری فرد به تیم‌های آسیایی سود زیادی را به جیب بزند که با مخالفت بازیکن ایرانی روبرو شد.

اکنون که قرارداد او با پانیونیوس به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می شود، انصاری فرد مشتری جدیدی پیدا کرده و این بار تیم قهرمان لیگ یونان در این فصل یعنی المپیاکوس خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شده و امیدوار است بتواند این بازیکن را جذب کند.

باید ببینیم مقصد بعدی انصاری فرد کدام تیم خواهد بود و او به آسیا خواهد آمد یا ادامه فعالیت‌های خود را در اروپا از سر می‌گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )