سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال میلان از فصل آینده هدایت ارغوانی‌پوشان شهر تورین را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه تورینو اعلام کرد که سینیشا میهایلوویچ را به عنوان سرمربی این تیم استخدام کرده و این مرد صرب جای جامپیرو ونتورا را خواهد گرفت.

پیش از این تصور می‌شد که تورینو تا زمان مشخص شدن تکلیف ونتورا و اینکه آیا او هدایت تیم ملی ایتالیا را پس از آنتونیو کونته برعهده می‌گیرد یا خیر، صبر خواهد کرد اما این باشگاه اکنون اعلام کرده که به همکاری‌اش با ونتورا پایان داده و سرمربی پیشین سامپدوریا را استخدام کرده است.

طبق اعلام سایت باشگاه تورینو میهایلوویچ که ماه آوریل امسال از سرمربیگری میلان برکنار شد، با ارغوانی‌پوشان شهر تورین قراردادی دو ساله منعقد کرده است. میهایلوویچ در تورینو جانشین ونتورایی می‌شود که پنج سال هدایت این تیم را برعهده داشت.

میهایلوویچ در این خصوص به سایت باشگاه تورینو گفت: مایلم از اوربانو چایرو، رئیس باشگاه و دیگر اعضای این باشگاه به خاطر اعتماد به من، تشکر کنم. فرصت کار پیدا کردن در باشگاهی با قدمت تورینو، برای من مایه افتخار است. این تیم، جایی بی‌نظیر است و هوادارانش در سراسر ایتالیا به خاطر علاقه و اشتیاقی که به تیم‌شان دارند معروف هستند. برای شروع کارم در تورینو نمی‌توانم صبر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.