مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: اعضای هیات مدیره از من خواهش کردند که با توجه به اینکه در زمان واگذاری باشگاه هستیم در کنار تیم باشم که من هم پذیرفتم.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازگشتش به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت به این باشگاه گفت: بازگشتم به باشگاه نفت داستان خاصی ندارد. از آنجایی که باشگاه در حال واگذاری است به همین دلیل اعضای هیات مدیره باشگاه از من خواستند تا به کارم ادامه دهم و من هم اخلاقا باید با باشگاه همکاری کنم. به همین دلیل به بازیکنان هم پیش از این گفته بودم که کنارشان هستم تا تیم فروخته شود. به همین دلیل باشگاهی که در حال واگذاری است بحث مدیرعاملی در آن خیلی معنی ندارد و احمد ابراهیمی هم کارها را انجام می‌دهد.

وی درباره واگذاری باشگاه نفت هم افزود: تا حدودی امروز خیلی از مسائل مشخص خواهد شد یک کمیته چهار نفره برای واگذاری باشگاه نفت وجود دارد و قرار است با شرکت‌هایی که قصد خرید باشگاه نفت را دارند یک جلسه توجیهی برگزار شود. دوشنبه هفته آ‌ینده هم طبق برنامه قبلی پاکت‌هایی که خواهان خرید باشگاه نفت هستند باز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نفت در خصوص اینکه اگر به هر دلیلی این باشگاه فروخته نشد و در حالی که بازیکنان و مربیان این تیم یکی یکی در حال جدایی هستند در آن صورت تکلیف نفت چه خواهد شد افزود: این یک قانون است که سازمان لیک باید آن را مشخص کند. البته این را بگویم که امروز در هیات رئیسه سازمان لیگ مصوبه‌ای انجام شد مبنی بر اینکه با توجه به تغییر و تحول و اصلاح آیین نامه نقل و انتقالات فسخ قرارداد فعلا به حالت تعلیق دربیاید تا آیین نامه جدید مشخص شود.

قنبرزاده در پایان خاطرنشان کرد: درباره بیرانوند هم او باید با مالک جدید باشگاه کنار بیاید هرچند که بعید می‌دانم اتفاق خاصی پیش بیاید و قطعا تعاملی با بیرانوند انجام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.