سرمربی سپاهان می‌گوید خیال هواداران بابت فصل نقل و انتقالات راحت باشد و ما تیمی در شان سپاهان قهرمان می‌بندیم.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی پس از عقد قرارداد رسمی با باشگاه سپاهان اظهار کرد: انتظار مهم و بسیار ویژه‌ای از هواداران سپاهان دارم. از آن‌ها می‌خواهم حامی تیم باشند و از فرد خاصی یا عبدالله ویسی حمایت نکنند. افراد می‌آیند و می‌روند و فقط سپاهان است که باقی می‌ماند. امیدوارم هواداران با شجاعت، رفاقت و حمایت خود به سپاهان کمک کنند تا در مسیر موفقیت حرکت کنیم و خدای نکرده کسانی که منافع‌شان در خطر است و از بودن من سود نمی‌برند، از این فرصت سوء استفاده نکنند. امیدوار هستیم که با جدیت کارمان را پیش ببریم و در این راه به حمایت هواداران نیاز داریم.

سرمربی جدید سپاهان درباره حمایت سپاهانی‌ها از قهرمانی استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ و مذاکره باشگاه سپاهان با وی گفت: من هم از این موضوع خوشحال بودم و می‌دیدم که سپاهانی‌ها از من حمایت می‌کردند. این کار سپاهانی‌ها انرژی مضاعفی به ما داده بود. دو هفته قبل از اتمام لیگ با مسئولان سپاهان صحبت کردم و رسانه‌ای شده بود. فقط خدا خدا می‌کردم که اتفاق بدی نیفتد و تمرکز من و شاگردانم به هم نریزد.

او ادامه داد: خدا را شکر مذاکره من با سپاهان خوش‌یمن بود و ما توانستیم قهرمان ایران شویم. به هر حال مردم از ما حمایت کردند و زحمت کشیدند. همه مسئولان استان و استقلال خوزستان از روز اول برای صعود این تیم به لیگ برتر تلاش کردند و در نهایت هم قهرمان ایران شدیم. آن جام را تقدیم مردم و شهدای خوزستان می‌کنیم.

ویسی درباره فعالیت سپاهان در فصل نقل و انتقالات گفت: لیست من به گونه‌ای است که اگر لو برود دیگر نمی‌توانم آن بازیکنان را جذب کنم چرا که من با هیچ دلالی کار نمی‌کنم و با مدیر برنامه‌ای هم رابطه ندارم. همین موضوع کار من را سخت کرده است. به همین دلیل لیستم را رو نمی‌کنم و خودم با این بازیکنان مذاکره خواهم کرد. تماشاگران ما مطمئن باشند که بهترین تیم بسته می‌شود و این سپاهان قهرمان می‌شود. به قول گفتنی ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمانیم.

سرمربی سپاهان درباه انتخاب دستیارانش نیز تاکید کرد: درباره کادر فنی‌ام فکر نکرده‌ام و اول باید چیدمان تیم‌مان را مشخص کنیم چرا که انتخاب دستیارانم کار سختی نیست.

او درباره سفر به برزیل و انتخاب بازیکنان خارجی گفت: در هفته آینده به برزیل و مالی می‌روم تا دو بازیکن خارجی خوب انتخاب کنم. نمی‌خواهم هیچ دلالی در این کار وجود داشته باشد و هزینه‌های زیادی برای تیم‌مان تراشیده نشود. این هزینه‌ها را بعدا و در جای دیگری استفاده می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )