عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان، گفت: اگر برنامه ۹۰ می‌خواست برنامه‌اش عادلانه پیش برود، می‌توانست این برنامه را تحت یک مناظره تلویزیونی برگزار کند تا افرادی که مورد اتهام قرار گرفته‌اند بتوانند پاسخ این اتهامات را بدهند.

محمد سلطان‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان، با انتقاد شدید از برنامه ۹۰ و با بیان اینکه این برنامه غیرحرفه‌ای عمل کرده است، اظهار کرد: شیوه اجرای برنامه ۹۰ با معیارهای اخلاقی و اسلامی همخوانی نداشت چرا که تنها یک نفر اظهارات خود را بیان کرد و به ده‌ها نفر اتهاماتی را وارد کرد.

وی افزود: چون چند ماهی است که عضو هیات مدیره شده‌ام و به‌طور کامل داخل باشگاه سپاهان نبوده‌ام، اتهامات نویدکیا را نه رد می‌کنم و نه تأیید. نویدکیا اتهاماتی را در مورد بهرام سبحانی- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان مطرح کرد که اشتباه است و بنده نه به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان بلکه به عنوان یک استاد دانشگاه باید بگویم آقای سبحانی در مقایسه با مدیرعاملان قبلی کارخانه فولاد مبارکه در طول تاریخ سپاهان بیشترین کمک را به ورزش اصفهان و باشگاه سپاهان کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: زمانی که فولاد مبارکه در بدترین وضعیت مالی چند سال اخیر خود قرار داشت و حتی در برخی مواقع در خصوص حقوق کارکنان کارخانه با مشکل مواجه بود، در جلساتی که با سبحانی داشتیم، نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان برای اتمام ورزشگاه نقش‌جهان اختصاص داده شد.

سلطان ‌حسینی با اشاره به صحبت‌های سبحانی- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان که یکی از مهم ترین سرمایه های باشگاه هواداران هستند و سلامتی آن ها دغدغه باشگاه است، اضافه کرد: برای ما و سبحانی بسیار مهم است که هواداران سپاهان بتوانند راحت‌تر تیم موردعلاقه خود را تشویق کنند و امکانات لازم برای آن‌ها در مسیر رفت و آمد به ورزشگاه نقش‌جهان فراهم باشد. تکمیل ورزشگاه نقش جهان نه تنها برای امنیت هواداران در مسیر رفت و آمد آن ها بهتر است بلکه یک هویت خاص برای باشگاه سپاهان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگر برنامه ۹۰ می‌خواست برنامه‌اش عادلانه پیش برود، می‌توانست این برنامه را تحت یک مناظره تلویزیونی برگزار کند تا افرادی که مورد اتهام قرار گرفته‌اند بتوانند پاسخ این اتهامات را بدهند.

عضو هیات‌ مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: کربکندی، یاوری و چرخابی را مربیان با اخلاق اصفهان و باشگاه سپاهان می‌دانم و این‌گونه صحبت کردن درباره این افراد در قاموس این بزرگان فوتبال استان نمی‌گنجد و از این که اتهاماتی بی اساس به سرمایه های پیشکسوت استان وارد شد ناراحتم و ای کاش این اتفاق نمی افتاد.

سلطان‌حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعاً استیماچ مهره مدیرعامل باشگاه سپاهان (باقریان) بوده است؟، گفت: استیماچ مربی تیم ملی کرواسی بود و فکر نمی‌کنم کسی که مربی تیم ملی کرواسی باشد را بتوان به‌راحتی در یک کشور آورد و بازیچه دست دیگران کرد، این موضوع را به نظر هواداران واگذار می‌کنم که بیایند و خودشان در مورد این موضوع قضاوت کنند. آیا مربیان بزرگ در تیم های ملی زیر بار چنین چیزی می روند؟

وی در پاسخ به این سؤال که نویدکیا گفته سبحانی و هیات مدیره می‌توانستند مدیرعاملان بهتری برای باشگاه سپاهان انتخاب کنند، افزود: انتخاب افراد بر اساس سوابق و رزومه افراد صورت می‌گیرد، خلیلیان چندین سال مدیرکل ورزش و جوانان استان، رییس هیات شنا بوده است. باقریان هفت الی هشت سال مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و یک دوره نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بود. انتخاب چنین افراد با تجربه ای اشتباه نبوده است، اما در برخی موارد عدم نتیجه‌گیری یک تیم را می‌خواهیم بر دوش یک نفر بیندازیم که به نظرم باید به دیگران احترام گذاشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در جایگاه دادن به افراد می‌توانند تأثیر بسزایی داشته باشند، اضافه کرد: در چند روز اخیر نیز برخی رسانه‌های اصفهان با خروجی‌های خبری خود به اشتباه بعضی افراد را در جایگاه‌هایی قرار داده‌اند که متعلق به آن‌ها نیست و باعث شده که صحبت‌هایی زده شود که اشتباه و بی‌اساس بوده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.