رئیس هیأت فوتبال تهران گفت: با توجه به تجارب تلخ قبلی از انتقال تیم‌هایی مثل پاس و پیکان نظر کارشناسی‌ام را در مورد تیم نفت اعلام کردم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حبیب‌الله شیرازی در مورد جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: ابتدا بحث آسیب‌شناسی لیگ پانزدهم را بررسی کردیم و بعد هم تقویم لیگ‌های دسته اول تا سوم مصوب شد. ضمن اینکه تقویم لیگ‌های پایه نیز از سوی بهروان ارائه و به تصویب رسید.

وی ادامه داد:‌در خصوص تبلیغات محیطی نیز قرار شد ساکت ارزیابی‌های مهم را انجام دهد تا هیأت رئیسه در این مورد ظرفیت‌های لازم را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات مقتضی را به عمل آورد.

شیرازی درباره اینکه گفته بود واگذاری نفت غیرقانونی است، اظهار داشت: واگذاری قانونی است و من در مورد شرایط آن صحبت کردم. این واگذاری باید به افرادی که واجد‌الشرایط هستند به بهترین شکل انجام شود. بحث من هم موضوع و انتقال نفت به شهرستان‌ها بود.

وی اضافه کرد: تجربه‌های قبل مثل پاس همدان که امروز این تیم به لیگ ۲ سقوط کرده تجربه تلخی بود و حتی یک زمانی می‌خواستند نفت را هم به اراک منتقل کنند و حتی یک زمان پیکان به قزوین رفت که آن هم موفق نبود یا سایپا به همین شکل. همه اینها تجاربی است که در طول یک دهه قبل وجود داشته است. من نظر کارشناسی خودم را گفتم و حتی اداره کل ورزش نیز به هیأت فوتبال ابلاغ کرد که هر گونه انتقال تیم‌ها از تهران به شهرستان‌ها ممنوع است والان هم فکر کنم این موضوع در اختیار وزارت ورزش است اما معتقدم باید با توجه به تجربه ناموفق قبلی از این تجارب پند گرفت.

شیرازی گفت: بنابراین افرادی که در تهران هستند اولویت دارند و با توجه به قدمتی که این تیم در تهران دارد نباید از این ظرفیت به سادگی گذشت و از سوی دیگر نباید به باشگاه باسابقه‌ای مثل نفت آسیب زد.

رئیس هیأت فوتبال تهران در مورد اینکه سرنوشت آکادمی بارسلونا در تهران چه شد، گفت: این یک دوره ۵ روزه بود و آنطور که با رئیس آکادمی فوتبال ایران صحبت کردم گویا اینطور توافق شده بود که مربیانی از بارسا به طور رایگان به جامعه فوتبال سرویس بدهند اما آمدند و از هر خانواده ۷۰۰ هزار تومان گرفتند که این خلاف بود.

وی افزود: ما اطلاع‌رسانی کردیم و این کلاس‌ها برگزار نشد و کسانی که این پول‌ها را گرفتند پاسخگو باشند. در سایت‌مان اعلام کردیم که دیگر ثبت‌نام انجام نشود چون باید کلاس‌ها رایگان باشد. تا الان شکایتی نشده اما اگر کتبا شکایتی برسد حق مردم را پیگیری خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.