مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: می‌خواهیم با پشتوانه هوادارانمان، فصل بعد جام را به تبریز بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌ شرقی، سعید عباسی در جمع خبرنگاران درباره برد سه بر یک مقابل النصر امارات و عدم راهیابی تراکتور به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: واقعا دست هواداران درد نکند ما را شرمنده کردند، در رختکن همه بازیکنان گریه می‌کردند، معتقدم ما همه چیز را در دبی و آن هم روی حوادث باختیم و واقعأ النصر تیمی در قد و قواره‌ تراکتور نبود.

وی با بیان این که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، افزود: می‌دانستیم در تبریز حریف را با اختلاف گل شکست می‌دهیم، ولی متأسفانه دریافت یک گل در دقایق ابتدایی شیرازه تیم ما را بهم زد، بچه‌ها صبح تا شب تمرین کرده و تمامی مسائل جانبی را رعایت می‌کردند. یک سال در کنار هم زندگی کردیم، از آقای قلعه نویی، بازیکنان و تمام کسانی که زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

عباسی با عنوان این که هواداران سرمایه اصلی تراکتور هستند، اظهار کرد: در بازی النصر دو گل را با قدرت هواداران به ثمر رساندیم و تنها یک گل سهم بازیکنان بود. اگر هواداران از ابتدای فصل همچون بازی النصر ما را تشویق می‌کردند، شک نکنید امسال جام را به تبریز می‌آوردیم.

مدیرعامل تراکتورسازی عنوان کرد: برای فصل بعد تقاط ضعف را ترمیم می‌کنیم و با حمایت هواداران و پشتوانه مالی بهتر، انشاءالله به حقمان می‌رسیم. جدا از نتیجه، دیروز هواداران دلمان را خوش کرده و ما را مصمم کردند تا کاری کنیم که دیگر تبریز و تراکتور به عقب برنگردد، امروزمان باید بهتر از دیروز باشد. مردم نیز باید به حواشی و حرف و حدیث‌ها گوش ندهند، چون همین حواشی امسال کار ما را خراب کرد.

وی با اشاره به اینکه در صورت قهرمانی استقلال تهران در جام حذفی تراکتور می‌تواند به مرحله پلی آف لیگ قهرمان آسیا راه ‌یابد، گفت: در مجمع هم گفتم، به خاطر مردم باید تیمی درست کنیم که هیچ مشکلی نداشته باشد؛ چرا که بعد دو سال ناکامی در کسب جام خسته شدیم و می‌خواهیم فصل بعد جام را به تبریز بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با تمدید قرارداد بازیکنان، عنوان کرد: ابتدای هفته بعد، یک جلسه داریم که باید یک سری کارها را انجام دهیم، اکنون وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم و تعدادی از آنان با تیم‌های سابقشان قرارداد دارند که اگر شرایط مالی باشگاه خوب باشد، می‌خواهیم آنان را نگه داریم؛ چرا که تراکتور برای آنان زحمت کشیده و حیف است به تیم دیگر بروند.

وی در رابطه با تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی، گفت: این موضوع در هیات مدیره مطرح می‌شود و بعد بررسی از برنامه آقای قلعه‌نویی و پیش بینی منابع مالی، در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

عباسی در رابطه با اضافه شدن اعضای جدید به هیات مدیره تراکتور، گفت: دو نفر از اعضای هیات مدیره به دلیل مشغله کاری زیاد استعفا دادند و مطمئنأ افراد جدید هم منابع مالی برای باشگاه می‌آورند. توانستیم در این دو فصل ساختار باشگاه را به طور کامل تغییر دهیم؛ به طوری که اکنون صد درصد سهام دست مجمع است و تصمیم‌گیری‌ها آسان‌تر شده است. همچنین خیلی از بدهی‌ها را پرداخت کرده و باشگاه را به روز کردیم.

وی در خصوص اینکه تعدادی از بازیکنان بعد از بازی، با هواداران خداحافظی کرده و حلالیت طلبیدند، عنوان کرد: بازیکنان ناراحت هستند و در رختکن اشک می‌ریختند، فکر نمی‌کردیم که در دبی چهار گل بخوریم و متأسفانه شرایط پیچیده شد، اینجا هم النصر خدا خدا می‌کرد بازی تمام شود و همه دیدند که داشتند وقت کشی می‌کردند، بخاطر بازی که انجام دادند، بر شرف بازیکنان تراکتور درود می‌فرستم.

مدیرعامل تراکتورسازی با بیان اینکه تنها هدفمان باید شاد کردن هواداران باشد، اظهار کرد: شب و روز دویدم و تمام فکر و ذکرم رفع مشکلات و موفقیت تراکتور بود و سعی می‌کنم با تکیه بر تجاربی که بدست آوردم، در سازمان لیگ و فدراسیون به حقوق اصلی‌مان برسیم.

وی درباره اسپانسر تراکتورسازی برای فصل بعد گفت: از همین الان موضوع اسپانسر را پیگیری می‌کنیم و به این نکته رسیدیم که باید همزمان چند اسپانسر مختلف داشته باشیم.

عباسی با بیان این که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنیم، اظهار کرد: سال گذشته در این فکر بودیم که همه روی حرفشان می‌ایستند، به خاطر همین سهل انگاری کردیم. مثلأ در بحث ادینیو، قرارداد وی را قبل رفتنش تنظیم نکردیم و او به ما گفت می‌روم برزیل و بعد از برگشتن، قرارداد می‌بندم که بعدأ آن اتفاقات افتاد. دیگر این اشتباه را تکرار نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم مدیرعامل تراکتور هستید؟ پاسخ داد: ماندن من منوط به شرایط مالی بهتر باشگاه است و علی رغم این که مرا جاهای دیگر هم خواستند، اگر شرایط جور شود در تراکتور می‌مانم و عشق من همین مردم است و باید یک جام با کمک آنان کسب کنیم.

عباسی ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم برای فصل بعدی باید نقاط ضعف تیم را پوشش دهیم، پارسال اسیر حواشی شدیم و دیگر نمی‌گذاریم آن اتفاقات بیفتد.

مدیرعامل تراکتورسازی با عنوان اینکه تراکتور سال بعد هم نظامی می‌ماند، تصریح کرد: امیدوارم با محبت دوستان پشت صحنه، بتوانیم فصل بعد موفق شویم، همین امسال با کمک همین دوستان پشت صحنه توانستیم ۱۸ میلیارد تومان پول جذب کنیم که متأسفانه بخشی از آن صرف بدهی‌های مالیاتی شد، همین کیانی و ایرانپوریان در بازی‌های خارجی ممنوع الخروج شدند و نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی آنان را پرداخت کردیم که این موضوع به ما فشار آورد.

وی تأکید کرد: این قول را به مردم می دهم که اگر آنان به ورزشگاه بیایند و مثل بازی با النصر کلمه "عیبی یوخ" را احیا کنند، تراکتور موفق شده و بهترین نتایج را رقم می‌زند.

عباسی درباره میزان پرداختی به بازیکنان، توضیح داد: کسانی که در نیم فصل آمدند بین ۴۰ تا ۵۰ درصد، کادرفنی بالای ۸۰ درصد، برخی‌ها بالای ۶۰ درصد و کسانی‌ که از قبل در باشگاه بودند بین ۶۵ تا ۷۰ درصد دریافتی داشتند و مابقی آن را هم به زودی پرداخت می‌کنیم.

وی در رابطه با این که قلعه نویی در کنفرانس خبری بعد بازی با النصر از تراکتوری‌ها حلالیت طلبیده است، اظهار کرد: منم از ایشان حلالیت می‌طلبم چون نمی‌دانم در راه چه اتفاقی قرار است بیفتد، باید همدیگر را حلال کنیم و از همین تریبون از رسانه‌ها هم به خاطر کم مصاحبه کردن حلالیت می طلبم، معتقدم بهترین حرف، عمل است.

عباسی تأکید کرد: امسال مأموریتم در تراکتور خیلی سخت بود، چون باید مردمی را راضی می‌کردیم که صاحب سبک هستند، چندین سال تا آستانه قهرمانی رفته و موفق نشدند و انتظارات زیاد و به حقی هم دارند. معتقدم اگر بتوانیم جلوی حاشیه سازان ایستادگی کنیم، در صورتی که حتی تیم معمولی هم ببندیم، بازهم قهرمانیم.

وی ادامه داد: حق تراکتور خیلی بیشتر از این است. چون النصری را شکست دادیم که ساختار مالی بسیار خوبی دارد و از بازیکنان مطرحی هم سود می‌برد.

مدیرعامل تراکتورسازی با عنوان این که تراکتور لغت نیست، بلکه عشق است، تاکید کرد: علی رغم تمامی تلاش‌هایی که انجام‌ دادم بازهم شرمنده مردم آذربایجان هستم، هواداران نگران نباشند از آقای قلعه‌نویی برنامه خواستیم و انشالله روز شنبه جلسه نهایی با هیات مدیره برگزار کرده و تصمیمات لازم را در خصوص آینده تیم اتخاذ می‌کنیم.

وی در رابطه با این که گفته می‌شود، غزنوی به عنوان سرپرست جدید تراکتور معرفی شود، ادامه داد: نه، آقای غزنوی در کنار ما هستند، خودشان هم گفتند هر چقدر به من بدهند هم به دلیل شرایطی که دارم مدیرعامل تراکتور نمی‌شوم، هیات مدیره بر ماندن من اصرار دارد.

عباسی در پایان سخنان خود با بیان این که سال بعد تراکتور تنها تیم نظامی لیگ است، خاطر نشان کرد: باید از پتانسیل سربازها هم نهایت استفاده را بکنیم، البته قبل مشخص نشدن سرمربی، یارگیری نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.