مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان می‌گوید که مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه بابل به دنبال خرید امتیاز این تیم بودند، اما او به آنها پاسخ منفی داده است.

محمدرضا عباسی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال خوزستان با فرهاد کاظمی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این خبر می‌تواند صحت داشته باشد، ولی کاظمی سرمربی استقلال خوزستان نشده است. او مربی توانایی است که می‌تواند در این تیم هم موفق باشد، ولی به استقلال خوزستان نمی‌رود و سال آینده در مشهد مربیگری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: درمورد فصل بعد با کاظمی صحبت کردیم و این مربی در حال حاضر برای استراحت در تهران به‌سر می‌برد. او هفته آینده به مشهد می‌آید تا درمورد برنامه‌های فصل بعد با یکدیگر صحبت کنیم. ماندن کاظمی در سیاه‌جامگان قطعی است.

عباسی درمورد اینکه طلب بازیکنان چه زمانی به‌صورت کامل پرداخت خواهد شد، گفت: بازیکنان حقوق ۶۵ درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند و مطمئنا با آنها تسویه‌حساب صورت خواهد گرفت.

مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان درباره مذاکره مسئولان باشگاه خونه به خونه برای خرید امتیاز این باشگاه، اظهار داشت: از طرف باشگاه خونه‌به‌خونه تماس‌هایی برای خرید امتیاز تیم سیاه‌جامگان با من گرفته شده اما با توجه به قو‌ل‌هایی که مسئولان استان خراسان رضوی برای حمایت از تیم در فصل آینده داده‌اند، به آنها جواب رد دادم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.