مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به ادعاهای محرم نویدکیا نیست، گفت: نیاز باشد عبدالله ویسی برای جذب بازیکن به برزیل خواهد رفت.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبت‌های محرم نویدکیا در برنامه نود و موضعگیری علیه مدیران باشگاه سپاهان گفت: در شرایطی هستیم که سپاهان نیاز به آرامش دارد. تیم ما دوره انتقال را طی می‌کند تا به سپاهان جدید تبدیل شود. برای همین بی حاشیه بودن نیازمند رسیدن ما به هدفمان است.

وی افزود: تمام صحبت‌های نویدکیا و ادعاهای او پاسخ دارد ولی الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به او نیست. در وقت مناسب، تمام بخش‌ها و مدیران باشگاه که نامی از آنها در آن مصاحبه برده شد، پاسخگو خواهند بود. ما نمی‌خواهیم الان وارد این مباحث شویم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: بحث‌هایی که در برنامه نود صورت گرفت خود می‌تواند نمایش دهنده واقعیت‌هایی باشد که مردم قضاوت خواهند کرد.

باقریان در پاسخ به این سئوال که «آیا با اختلاف ایجاد شده بین محرم نویدکیا و باشگاه، نگران نتیجه نگرفتن عبدالله ویسی در سپاهان نیست؟» گفت: اصل قضیه تیم سپاهان است که ما مسائل فنی را به طور کامل به کادر فنی واگذار کرده‌ایم. ویسی و دستیارانش اختیار دارند هرجور که بخواهند تیم را ببندند. مباحث فنی از مباحث مدیریتی جدا است.

وی در خصوص انتخاب دستیاران ویسی هم تصریح کرد: اختیار با خود ویسی است. ما به او فرصت کافی داده‌ایم تا دستیارانش را انتخاب کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص احتمال سفر عبدالله ویسی به برزیل برای انتخاب بازیکن، گفت: اگر نیاز باشد ویسی به این کشور سفر می‌کند.

باقریان درباره احتمال بازگشت احسان حاج صفی به باشگاه سپاهان هم تاکید کرد: باشگاه فرانکفورت با ما هم قرارداد دارد و اینطور نیست که این بازیکن را هرجا که بخواهد، بفرستد. به هر حال ما دوست داریم احسان دوباره به سپاهان برگردد و بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی درباره اینکه چند بازیکن از استقلال خوزستان به سپاهان می‌آیند، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و در روزهای آینده در این خصوص با ویسی صحبت می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.