مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که عبدالله ویسی بهترین گزینه برای قبول هدایت این تیم بود.

محمد رضا خلعتبری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: در حال حاضر مشغول استراحت هستم. چند پیشنهاد دارم که بررسی می‌کنم و در نهایت یک تصمیم خوب می‌گیرم. به احتمال فراوان تا یک هفته دیگر تیمم را انتخاب می‌کنم و خبرهای خوبی خواهد رسید.

وی در مورد مذاکره‌اش با استقلال و تکذیبیه این باشگاه عنوان کرد:نمی‌دانم جریان بحث تکذیبیه چه بود ولی من همان زمان اعلام کردم که با باشگاه استقلال مذاکره‌ای انجام ندادم و هیچ وقت هم چنین ادعایی از طرف من مطرح نشد.

خلعتبری در خصوص انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید سپاهان اظهار داشت: ویسی مربی قهرمان لیگ است و به نظرم بهترین گزینه برای سپاهان بود. او مربی جوان و خوبی است هر چند کار سختی در سپاهان دارد. امیدوارم او بتواند سپاهان را به روزهای خوب برساند. هواداران سپاهان انتظار زیادی از این تیم دارند.

مهاجم فصل گذشته سپاهان در مورد طلبی که از این باشگاه دارد گفت: ۶۰ درصد از پولم را گرفته‌ام و برخی از بازیکنان کمتر گرفته‌اند. ما فقط برای گرفتن حق و حقوق‌مان وعده شنیدیم و قول‌هایی که مسئولان سپاهان دادند عملی نشد. این موضوع واقعا تاسف‌آور است.

خلعتبری در مورد صحبت‌های محرم نویدکیا گفت: محرم بازیکنی است که همیشه حرف‌هایش را رک و پوست‌کنده می‌زند. شاید برخی بگویند که چرا نویدکیا در خیلی از مسائل خودش را وارد کرد، ولی این کار با خواسته محرم نبود. وقتی مسئولان باشگاه یا کادر فنی از او کمک می‌خواهند، محرم چه کاری می‌تواند انجام بدهد؟ به نظر من او واقعیت‌ها را می‌خواست بگوید و نباید از نویدکیا انتقاد کرد. درست نیست درمورد محرم از واژه بازیکن‌سالاری استفاده کنیم، چون او کارهایی انجام نمی‌داد که برخلاف قوانین حرفه‌ای فوتبال باشد.

وی درباره ماجرای دستمزد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی حسین فرکی عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم، ولی باید بگویم که نویدکیا در ابتدای فصل با ما صحبت کرد تا قراردادها را کم کنیم. به‌عنوان مثال من ۲۰۰ میلیون از پول قراردادم را کم کردم و بازیکنان دیگر هم این کار را انجام دادند. محرم اسطوره سپاهان است و باید در این تیم بماند. اگر قرار است کسی از باشگاه سپاهان برود آن فرد نویدکیا نیست، بلکه دیگران باید از این باشگاه بروند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )