مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اعضای هیئت مدیره در مورد انتخاب نعیم سعداوی به جمع‌بندی نهایی رسیدند و با اکثریت آرا او را به‌عنوان گزینه نهایی هدایت تیم انتخاب کردند.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه گفته می‌شود کار سعداوی برای نشستن روی نیمکت تیم فولاد در لیگ پانزدهم تقریباً تمام شده است، گفت: روز گذشته هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان شرایط سیدکوروش موسوی و نعیم سعداوی را به‌عنوان دو گزینه نهایی هدایت تیم در لیگ شانزدهم بررسی کرد که در نهایت اعضای هیئت مدیره در مورد انتخاب نعیم سعداوی به جمع‌بندی نهایی رسیدند و با اکثریت آرا او را به‌عنوان گزینه نهایی هدایت تیم انتخاب کردند.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس هیئت مدیره باشگاه فولاد به من اختیار داد تا طی امروز یا فردا با سعداوی صحبت‌های نهایی را در مورد جزئیات این همکاری انجام دهم. اگر مشکل خاصی به وجود نیاید تا روز شنبه او را رسماً به‌عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که تکلیف دستیاران سعداوی چه خواهد شد، اعلام کرد: یکی از مواردی که قرار است در مذاکره نهایی با سعداوی مطرح شود وضعیت دستیاران او و لیست ورودی و خروجی بازیکنان فولاد است، چون می‌خواهیم زمان را از دست نداده و از شنبه وارد بازار نقل‌وانتقالات شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.