سنگربان ۲۲ ساله ماینتس رسما به لیورپول پیوست تا کابوس دروازه‌بانی‌ این تیم حل شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، یکی از پست‌هایی که لیورپول سخت در آن نیاز به تغییر داشت خط دروازه بود. مینیوله سنگربان این تیم فصل پر نوسانی را پشت سرگذاشت و با اشتباهات مرگبار زیادی که داشت باعث شد تا لیورپول امتیازات زیادی را از دست بدهد.

یورگن کلوپ از زمانی که به عنوان سرمربی جدید لیورپول انتخاب شد به دنبال جذب سنگربان شایسته‌ای برای دروازه تیمش بود. خبرهای زیادی درباره مذاکره با آندره ترشتگن و لوپز به گوش رسید، اما در نهایت کلوپ هیچ کدام از این دو دروازه‌بان بزرگ را جذب نکرد.

کلوپ در نهایت به جمع بندی لازم رسید و سنگربان جوان ماینتس را انتخاب کرد. لوریس کاریوس سنگربان ۲۲ ساله ماینتس که فصل درخشانی را در رقابت های بوندسلیگا پشت سرگذاشت رسما به لیورپول پیوست تا بحران دروازه‌بانی در این تیم حل شود.

انتقال این دروازه‌بان به لیورپول ۴.۷ میلیون پوند هزینه به دنبال داشت.

جذب این سنگربان جوان موفقیت بزرگی برای کلوپ به شمار می آید چرا که او توانست در فصلی که گذشت به عنوان دومین دروازه‌بان برتر رقابت های بوندسلیگا انتخاب شود. کاریوس سابقه حضور در منچسترسیتی را هم دارد اما در این تیم فرصت بازی به او نرسید و مجبور شد که به صورت قرضی راهی ماینتس شود.

کاریوس تنها بازیکنی است که لیورپول در فصل جابجایی تابستانی جذب می کند. این باشگاه انگلیسی پیش از این هم با مارکو گروبیچ و گایل ماتیب قرارداد امضا کرد.

لیورپول با هدایت کلوپ در فصل جدید لیگ جزیره از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.