مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تکلیف قلعه‌نویی در جلسه هفته آینده هیئت مدیره مشخص می‌شود و برنامه‌های او را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید عباسی پس از حذف تیم تراکتورسازی از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز هواداران با حمایتی که از تیم داشتند ما را شرمنده کردند. همه بچه‌ها در رختکن گریه می‌کردند و دلیل این موضوع هوادارانمان بودند. ما در دبی اصل بازی را واگذار کرده بودیم و در حالی که النصر در قد و قواره‌های تراکتورسازی نبود گل اول این تیم شیرازه ما را از هم پاشید و با اینکه می‌دانستیم برد پر گلی کسب می‌کنیم نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم.

وی افزود: سرمایه‌های اصلی ما هوادارانمان هستند. اگر آنها از همان ابتدای مسابقات اینگونه تیم را تشویق می‌کردند ما جام قهرمانی را به تبریز می‌آوردیم. به هر حال بازیکنانمان نیز رعایت همه موارد را کردند و پس از یکسال زندگی در کنار آنها از همه تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه کدام بازیکنان سال آینده را در تراکتورسازی می‌مانند گفت: خیلی از بازیکنان ما با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و باید ببینیم شرایط مالی ما به چه شکلی خواهد بود و آیا می‌توانیم آنها را حفظ کنیم یا نه؟ در هر صورت هر اتفاقی رخ دهد ما سعی می‌کنیم نسبت به سال گذشته بهتر باشیم و از تجربیاتی که کسب کردیم به نحواحسن استفاده کنیم.

عباسی در پاسخ به اینکه آیا قلعه‌نویی سال آینده در تراکتورسازی می‌ماند یا خیر؟ گفت: هیئت مدیره در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند. برنامه‌های قلعه‌نویی را بررسی می‌کنیم تا ببینیم با شرایطی که داریم چه تصمیمی باید اتخاذ کنیم.

وی تصریح کرد: ما قطعاً باشگاه را به سمتی می‌بریم که با ۲ سال قبل شرایط متفاوتی را داشته باشیم. در حال حاضر صددرصد سهام باشگاه دست ماست و ما پایه‌ریزی‌هایی کردیم و خیلی از مشکلات را برطرف کردیم تا روزهای خوشی را در آینده رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال تراکتورسازی درباره خداحافظی برخی بازیکنان خاطرنشان کرد: بچه‌ها در حال حاضر ناراحتن. ما بر این باور نبودیم که در دبی ۴ گل بخوریم. النصر امروز دعا می‌کرد که وقت مسابقه را بگیرد. دست بچه‌هایمان درد نکند و بر شرفشان درود می‌فرستم چون با تمامی وجود تلاش کردند.

عباسی درباره اینکه آیا خودش سال آینده در تراکتورسازی خواهد ماند، گفت:‌ ماندن من منوط به این است که باشگاه با وجود اینکه شرایط مالی خوبی داشت شرایط بهتر از این کند و با وجود اینکه از جاهای دیگری ما را خواستند اگر لازم باشد در تراکتورسازی می‌مانم. عشق من همین مردم هستند و باید یک جام برای این تیم کسب کنم تا عقده‌هایی که در دلمان باقیمانده است از بین برود و سال آینده با قدرت در این تیم می‌مانم.

وی درباره دریافتی بازیکنانش تصریح کرد: بازیکنانی که در نیم‌فصل به تیم ما پیوستند ۴۰ تا ۵۰ درصد، کادر فنی بالای ۸۰ درصد و بازیکنانی که در سال قبل در این تیم بودند ۶۵ الی ۷۰ درصد از مطالباتشان را تاکنون دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه قلعه‌نویی در کنفرانس خبری از هواداران حلالیت خواسته است و آیا این نشانه‌ای از رفتن است، گفت: خب من هم از همه حلالیت می‌خواهم و حلالیت خواستن چیز بدی نیست و هنوز چیزی مشخص نیست و ما هفته آینده شنبه به تهران می‌رویم تا با هیئت مدیره جلسه‌ای برگزار کنیم و از قلعه‌نویی هم برنامه خواستیم و شرایط را برای ادامه همکاری بررسی می‌کنیم.

عباسی درباره شایعه جایگزینی غزنوی در باشگاه تراکتورسازی به جای وی تأکید کرد: غزنوی از دوستان ماست و در هیئت مدیره کنار ما حضور دارد، حتی او یکبار به من گفته بود که اگر ماهانه فلان قدر هم به من پول بدهند مسئولیت مدیرعاملی را بر عهده نمی‌گیرم. ما هیئت‌ مدیره‌ یکدستی داریم و آنطور نیست که هر کس ساز خودش را در هیئت مدیره بزند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.