عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: به اسم استقلال و پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی شده است.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکایت سامانه پیامکی از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فردی به نام شیرازی از طرف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و براساس سامانه ۳۰۹۰ از فدراسیون فوتبال شکایت کرده و مدعی تضییع حق و حقوق باشگاه ها شده است. این درحالی است که در دادگاه مشخص شد که سازمان لیگ دو سال زودتر از قرارداد ۳۰۹۰ با سامانه ۶۰۹۰ قرارداد امضا کرده است بنابراین آنچه مطرح شده یک ادعا است که براساس قراردادهای ارائه شده مشخص است که این ادعا درست نیست. ما حتی احتمال دارد از شرکت آقای شیرازی شکایت و اعاده حیثیت کنیم. سامانه ۳۰۹۰ به پیروی از سامانه ۶۰۹۰ راه اندازی شد.

وی ادامه داد: زیرا شکایتی که به صورت کیفری مطرح شده شکایت کیفری نبوده و جنبه حقوقی داشته است ضمن اینکه این آقایان قصد تخریب رئیس فدراسیون فوتبال را داشتند.

فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هیچ ابایی از پاسخگویی ندارد و تمامی کارهای ما سالم و سلامت است و براساس قانون انجام شده است. در ضمن بهتر است که برخی دوستان به جای چنین رفتارهایی به دنبال تعامل باشند. زیرا اگر مواردی هم بوده است می‌توانستند به ما بگویند و آن را با تعامل حل کنیم. این درحالی است که به اسم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ۱۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی شده است و مشخص نیست که این درآمد به طور کامل به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رسیده یا اینکه واسطه محترم بیشتر از این دو باشگاه سود برده است. البته ما به این مسئله ورود نمی‌کنیم زیرا خود دو باشگاه مدیریت مشخص دارند و کارها را پیش می‌برند.

امیر عابدینی با اشاره به اتهام‌های بی اساس به بانوان فوتبالیست گفت: متاسفانه شاهد انگ زنی به خواهران و بانوان و دختران این سرزمین هستیم کسانی که توانستند با حجاب اسلامی افتخار آفرینی کنند و حیرت جهانیان را برانگیزند. خواهران و دختران ما با پوشش کامل اسلامی قهرمان شدند اما متاسفانه برخی در داخل کشور اراجیفی در مورد آن‌ها می‌گویند و می‌خواهند به بانوان پاکدامن ایرانی اتهام بزنند آن‌ها نمی‌توانند با طرح این صحبت‌های بیهوده دختران ایران زمین را زیر سوال ببرند این افراد نه از مسائل اخلاقی چیزی می‌دانند و نه مسائل شرعی را رعایت می‌کنند. به جرات می‌گویم بانوان ایران اسلامی پاک ترین و سالم‌ترین دختران جهان هستند و از سلامت نفس برخوردارند. کاش کسانی که این اتهام ها را مطرح می‌کنند حداقل نمایندگان بانوان خود را بر سر تمرینات و اردوهای تیم‌های بانوان فوتسالیست و فوتبالیست ما اعزام می‌کردند تا همه چیز برای آن‌ها مشخص و روشن شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )