در فاصله نزدیک به ۴۵ دقیقه مانده به شروع بازی تراکتورسازی و النصر نزدیک به ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام حاضر شده‌اند.

به گزارش ایسنا - منطقه آذربایجان شرقی، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم تراکتورسازی و النصر امارات از ساعت ۲۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام آغاز می‌شود.

تراکتورسازی که بازی رفت را با نتیجه ۴ بر یک شکست خورده، کار سختی برای صعود از این مرحله دارد. چیزی که با همدلی که بین هواداران این تیم ایجاد شده غیر ممکن به نظر نمی‌رسد.

رحیم شهریاری خواننده محبوب آذری‌ها نیز در میان تشویق هواداران وارد ورزشگاه شد. ورودی‌های ورزشگاه مملو از جمعیت هستند و همچنان بر تعداد حاضران افزوده می‌شود. بازیکنان النصر هنگام ورود به ورزشگاه از دیدن جمعیت شوکه شدند و شروع به گرفتن عکس و فیلم کردند.

بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شده‌اند که در این بین تشویق خاص هواداران جلب توجه می‌کند. در همین زمان بازیکنان تراکتور قبل از گرم کردن دور افتخاری در ورزشگاه یادگار امام زدند و بعد از دست تکان دادن به سمت تماشاگران به گرم کردن مشغول شدند.

موج مکزیکی زیبایی در ورزشگاه ایجاد شده که بادکنک‌های قرمزی که در دست هواداران است، به این جو جلوه زیبایی می‌دهد.

تماشای این بازی که از سوی باشگاه تراکتورسازی رایگان اعلام شده، باعث پرشورتر شدن حضور هواداران در ورزشگاه شده است.

محمدرضا اخباری، محمد ایران پوریان، کارلوس کاردوسو، سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، فرزاد حاتمی، آلویز نانگ، مهدی کیانی و سعید آقایی ۱۱ بازیکنی هستند که برای تراکتور به میدان می‌روند.

النصر نیز با ترکیب احمد شمبی، سالم صالح، خالد جلال، محمود خمیس، اکوکو، لوئیز خیمنز، پیترویپا، امیر مبارک، احمد الیاسی، مسعود سلیمان و حسام بن سالمین مقابل تراکتور بازی خواهند کرد.

داوران سنگاپوری این بازی را قضاوت می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.