هواداران تیم تراکتورسازی در شبکه‌های اجتماعی امروز را روز تعطیل رسمی در آذربایجان اعلام کرده‌اند تا افراد به‌مراتب بیشتری در استادیوم حضور یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتورسازی ایران و النصر امارات امروز (سه شنبه) در حالی از دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت ۱۴ آغازشده است اما برای تهیه این بلیت‌ها توسط هواداران، مبلغی از آنان گرفته نمی‌شود.

هوادارانی که از ظهر امروز مقابل گیت‌های بلیت‌فروشی منتظر باز شدن درهای استادیوم بودند، از ساعت ۱۴ بلیت‌های خود را تهیه کرده و وارد استادیوم شدند.

هواداران تیم تراکتورسازی که طی روزهای گذشته تبلیغات گسترده‌ای برای حضور مردم آذربایجان در این دیدار انجام داده بودند، از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورده‌اند. آنان در شبکه‌های مجازی، امروز را روز تعطیل رسمی در آذربایجان اعلام کرده‌اند تا افراد به‌مراتب بیشتری در استادیوم حضور یابند.

از ساعت‌های ابتدایی صبح امروز، هواداران تیم تراکتورسازی در تدارک رساندن خود از گوشه و کنار آذربایجان به استادیوم یادگار امام تبریز هستند.

رحیم شهریاری، خواننده آذری‌ها نیز با به اشتراک گذاشتن فیلمی در صفحه اجتماعی خود، مردم آذربایجان را به حضور در استادیوم و حمایت از تیم تراکتورسازی دعوت کرده است.

همچنین یونس سرمستی، کشتی‌گیر آزاد تیم ملی کشورمان نیز از حضور خود در استادیوم برای حمایت از تیم تراکتورسازی خبر داده است.

درحالی‌که حدود ۴ ساعت به آغاز این دیدار حساس باقی‌مانده است، حدود ۳ هزار هوادار در استادیوم حضور دارند.

در سطح شهر تبریز هوادارانی که قصد رساندن خود به استادیوم را دارند، با پرچم‌ها و شال‌های خود کارناوال‌هایی تشکیل داده و به تشویق تیم تراکتورسازی می‌پردازند.

برخی از هواداران نیز خودروهای خود را به رنگ قرمز در آورده‌اند و با گشت زنی در شهر، سایر افراد را برای حضور در استادیوم تشویق می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.