رئیس جدید فدراسیون فوتبال کشورمان که رقابت‌های این فصل لیگ تحت ریاست او بر سازمان لیگ برگزار شد، در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر و حضور پرشور هواداران را به سرپرست باشگاه پرسپولیس تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در متن این پیام آمده است:

جناب آقای علی اکبر طاهری

مدیریت محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

با سلام و تحیت

کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر (جام خلیج همیشه فارس) در روز پایانی این مسابقات نشان از تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر همه ارکان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس داشته و این خود دلیلی روشن بر تشکر و قدردانی هواداران پرشور این باشگاه در روز پایانی این مسابقات دارد. تیم فوتبال پرسپولیس در روزی در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت که تب فوتبال و شور و عشق هواداران این رشته پرطرفدار در کشور و در سه استان در نهایت خود بود و نشان از آینده‌ای روشن برای فوتبال کشور به‌ویژه دورنمایی درخشان برای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ادامه راه خود در مسابقات فصل آتی و لیگ قهرمانان آسیا دارد.

فدراسیون فوتبال جمهوی اسلامی ایران کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر (جام خلیج همیشه فارس) را به جنابعالی، اعضای کادر فنی، بازیکنان با انگیزه و خانواده‌های ایشان و هواداران پرشور و بی‌شمار این باشگاه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون‌تان را در فصل آتی مسابقات لیگ برتر و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ از درگاه باریتعالی مسئلت دارد.

مهدی تاج

رئیس فدراسیون فوتبال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.