تنیسور صربستانی با وجود کسب پیروزی های متعدد در رولند گاروس موفق به فتح این جام نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نواک جوکوویچ در میان ۱۰ تنسیور برتری که بیشترین پیروزی را در بازی‌های رولند گاروس به دست آوردند قرار دارد اما او در این میان تنها کسی است که موفق به قهرمانی در این رقابت ها نشده است.

مرد شماره یک جهان تاکنون ۴۸ پیروزی در بازی‌ها پاریس کسب کرده است. تنیسور صربستانی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ به دیدار نهایی رسید اما در نخستین فینال مغلوب رافائل نادال شد و سه سال بعد برابر استنیسلاو واورینکا شکست خورد.

رافائل نادال پادشاه رقابت‌های رولند گاروس است. تنیسور اسپانیایی تاکنون ۱۰ بار قهرمان این تورنمنت شده و به ۷۰ پیروزی دست یافته است. او تنها دو بار در این رقابت ها مغلوب حریفان خود شد.

پس از او راجر فدرر قرار دارد. تنیسور سوییسی ۶۵ پیروزی را در این بازی‌ها به ثبت رساند و یک قهرمانی در سال ۲۰۰۹ به دست آورد.

گیرمو ویلاس آرژانتینی در پیروزی ها در جایگاه سوم است. او ۵۸ بازی را با برد پشت سر گذاشت و یک بار در سال ۱۹۷۷ قهرمان شد.

آندره آغاسی با ۵۱ پیروزی در سال ۱۹۹۹ به مقام نخست رسید. همچنین نیکولا پیترانجلی ایتالیایی ۵۰ برد را به ثبت رساند و در سال های ۱۹۵۹ و ۶۰ جام فیلیپ کارتیه را بالای سر برد. جوکوویچ با ۴۸ پیروزی بالاتر از متس ویلاندر که سه قهرمانی در این رقابت ها به دست آورده است قرار دارد. همچنین یارسلاو دروبنی که دو بار فاتح بازی های پاریس شده است با ۴۶ پیروزی پایین تر از مرد شماره یک تنیس جهان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.