رییس فدراسیون فوتبال برای توضیح درباره قرارداد یک شرکت پیامکی فعال در فوتبال به شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که مدتی است جانشین علی کفاشیان در راس فدراسیون فوتبال شده و همچنان ریاست سازمان لیگ فوتبال کشور را نیز بر عهده دارد، در پی شکایت مدیر یکی از شرکت‌های پیامکی فعال در فوتبال ایران برای ارائه برخی توضیحات در شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شده است.

شاکی پرونده که رفیق قدیمی رییس فدراسیون فوتبال است و با تاسیس شرکت و یک سامانه پیامکی انحصارا با باشگاه‌های پرهوادار پرسپولیس، استقلال و تراکتور قرارداد همکاری امضا کرده و از طریق فعالیت‌های پیامکی از هواداران فوتبال کسب درآمد می‌کند، با ادعای انتقال مال غیر از سازمان لیگ فوتبال ایران شکایت کرده که در این راستا مهدی تاج به عنوان رییس سازمان لیگ برای توضیح درباره این قرارداد به دادسرا رفته است.

مهدی تاج با حضور در دادسرا اعلام کرد که تاریخ قرارداد سازمان لیگ با اپراتور رقیب شرکت مدعی مقدم بر تاریخ قرارداد این شرکت با سه باشگاه مذکور است و بر این اساس تخلفی در قرارداد سازمان لیگ رخ نداده است.

تاج همچنین با ارائه آیین‌نامه مالی سازمان لیگ اعلام کرده که باشگاه‌های فوتبال طبق آیین‌نامه به سازمان لیگ اجازه دادند که با انعقاد قرارداد با شرکت‌ها و اپراتورهای مختلف و کسب درآمد، زمینه جذب سرمایه را فراهم و به نسبت سهم باشگاه‌ها بین آن‌ها تقسیم کند.

پس از اظهارات تاج دادسرا اعلام کرده که به زودی در این باره اعلام رای خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.