سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌هایی نظیر قزاقستان و کرواسی می‌تواند به آمادگی ملی‌پوشان جوانی که به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند،کمک زیادی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرینات تیم ملی فوتسال از بعدازظهر دیروز (دوشنبه) در دانشکده پردیس کرج آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت. بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعالیت‌های تمرینی، وزنه و برنامه‌های تاکتیکی و گروهی خود را پیگیری می‌کنند تا برای دیدارهای پیش‌رو آماده باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به برنامه های آماده‌سازی تیمش گفت: صبح‌ها تمرینات وزنه در دستور کار بازیکنان قرار دارد و بعدازظهرها نیز کارهای تاکتیکی را شروع می‌کنیم تا از هفته آینده و با آغاز تمرینات در کمپ تیم‌های ملی، فعالیت‌های دفاعی و برنامه‌های ویژه‌ای را که برای آماده‌سازی ملی‌پوشان در نظر داریم به مرحله اجرا بگذاریم.

ناظم‌الشریعه خاطر نشان کرد: به جز سنگ سفیدی و اسماعیل‌پور که با مصدومیت جزئی مواجه هستند، بقیه بازیکنان در شرایط خوبی به سر برده و تمرینات خود را با جدیت دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌هایی نظیر قزاقستان و کرواسی می‌تواند به آمادگی ملی‌پوشان جوانی که به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند کمک زیادی کند. وی در این باره اعلام کرد: با توجه به امکانات و شرایطی که فدراسیون برای‌مان در نظر گرفته فکر می‌کنم بازی با قزاقستان و کرواسی کمک بسیار خوبی برای آمادگی بازیکنان و تجربه برای جوان‌ترها باشد که امیدوارم این اتفاق رخ دهد. پیشنهاد برگزاری این دو بازی را ارائه کرده‌ایم که امیدوارم هماهنگ شود تا بتوانیم بهترین استفاده فنی را از بازی‌های فوق ببریم.

وی درباره تورنمنت تایلند و بازی با ازبکستان گفت: این دو مسابقه تدارکاتی نیز بسیار به ما و به بازیکنان کمک می‌کند. هر چقدر که ملی‌پوشان در شرایط مسابقه قرار بگیرند، به آمادگی بالایی می‌رسند و این موضوع کمک می‌کند تا عملکرد بهتری در مسابقات پیش‌رو داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم با حمایت‌های مسئولان فدراسیون و کمیته فوتسال برنامه‌های خود را به مرحله اجرا برسانیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.