قرمزومشکی‌پوشان شهر میلان قرارداد سه بازیکن خود را برای سه سال دیگر تمدید کردند تا از ماندن آنها در سن‌سیرو مطمئن شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که قرارداد لوکا آنتونلی، داوید کالابریا و ریکاردو مونتولیوو را تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ تمدید کرده است. تمدید قرارداد سه بازیکن ترکیب اصلی روسونری در فصل گذشته، در شرایطی صورت گرفته است که در ماندن آنها در روسونری به‌خصوص تمدید قرارداد کاپیتان مونتولیوو تردید‌هایی وجود داشت.

در همین حال سایت فوتبال ایتالیا نوشته است که باشگاه میلان درصدد جذب یک دروازه‌بان برای ایفای نقش به‌عنوان سنگربان ذخیره روسونری و جانشین جان‌لوئیجی دوناروماست و گزینه‌هایش به ترتیب استیو ماندانا، وید بلچ، تیم کرول و سالواتوره سیریگو هستند.

به گزارش سایت کالچو مرکاتو، ماندانا، سنگربان مارسی ممکن است به‌عنوان بازیکن آزاد به میلان ملحق شود ضمن اینکه بلچ از کارپی، و کرول از نیوکاسل هم در فهرست گزینه‌های روسونری هستند، اگرچه احتمال ورود کرول به سن‌سیرو کمتر است، چون او به پیوستن به تیمی که حضورش در ترکیب اصلی آن تضمین شده نیست، تمایلی ندارد.

در همین حال سیریگو، دروازه‌بان PSG شاید سخت‌ترین گزینه‌ای باشد که میلان بتواند جذب کند، چون اینتر هم به شدت خواهان جذب اوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.