سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان می‌گوید پیشنهادی در مورد سرمربی شدن محمود یاوری نداده است، بلکه گفته یاوری مسئول کمیته فنی شود.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان، در مورد صحبت‌های شب گذشته محرم نویدکیا در برنامه ۹۰، اظهار کرد: نویدکیا در برنامه ۹۰ گفت که چرخابی، محمود یاوری را به عنوان سرمربی معرفی کرده‌ تا شاید در آینده دستیار او شود.

وی افزود: یاوری نیازی به معرفی من ندارد، ایشان ۴۳ سال مربی گروه‌های مختلف است و ۱۲ سال مربی تیم شاهین و سپاهان بوده که کارنامه موفق او را نشان می‌دهد.

سرمربی سابق سپاهان گفت: من اصلا چنین صحبت و پیشنهادی ندادم، بلکه صحبت این بود که مسئولیت کمیته فنی بر عهده یاوری باشد و مدیران باشگاه از جمله مسعود تابش از این پیشنهاد خبر داشتند. سرمربی با مسئول کمیته فنی متفاوت است و در باشگاه‌های بزرگ دنیا نیز کمیته فنی وجود دارد که متشکل از پیشکسوتان آن باشگاه است. نویدکیا با این سخنان در واقع فوتبال اصفهان را زیر سوال برد.

چرخابی خاطرنشان کرد: عبدالله ویسی برای انتخاب سرمربی جدید در کمیته فنی پیشنهاد شد که اعضا و یاوری مسئول کمیته، هم‌عقیده بودند که او بهترین گزینه برای هدایت سپاهان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.