جشن قهرمانی بارسلونا از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، بارسلونا پس از قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری جشن قهرمانی در ورزشگاه خود برگزار کرد.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به اتلتیکو مادرید و کریستیانو رونالدو اختصاص دارد. اتلتیکو پس از حذف دو تیمی که شانس قهرمانی داشتند به فینال رسید. مهاجم رئال مادرید به دنبال ثبت رکورد تاریخی است. هیچ بازیکنی در سه فینال لیگ قهرمانان گلزنی نکرده است.

این نشریه به جشن قهرمانی تیم های بارسلونا و سویا اشاره کرد. در جشن قهرمانی آبی اناری ها لیونل مسی و لوییس سوارس حضور نداشتند. جشن قهرمانی سویا به علت سومین قهرمانی پیاپی در لیگ اروپا بود.

این نشریه به ژوزه مورینیو اشاره کرد. پس از اخراج لوییس فان خال از هدایت منچستریونایتد به احتمال فراوان سرمربی پرتغالی بر نیمکت تیم انگلیسی بنشیند. او برای خرید بازیکن تنها ۲۵۰ میلیون یورو می تواند هزینه کند.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به جشن قهرمانی بارسلونا اختصاص دارد. بارسا برای هفتمین بار دوگانه( لالیگا و کوپا دل ری) را فتح کرد و به این منظور جشنی برپا کرد. در این مراسم اعضای باشگاه، بازیکنان، کادرفنی و تعداد زیادی کودک در زمین و در جایگاه تماشاگران حضور داشتند.

این نشریه به آریگو ساچی اشاره کرد. سرمربی پیشین میلان گفت: رئال مادرید فوتبال معمولی را ارائه می دهد.

اخراج فان خال از یونایتد از عناوین این روزنامه است.

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیداردو سال پیش اتلتیکو و مادرید در فینال لیگ قهرمانان اختصاص دارد. راموس در وقت های اضافه نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند تا رئال بتواند قهرمان شود. از آن اتلتیکو ۶ بازیکن و مادرید ۹ بازیکن باقی مانده است.

صحبت های مارچلو لیپی از عناوین این نشریه است. سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا درباره زین الدین زیدان گفت: او خاص است می تواند هرکاری که بخواهد را انجام دهد و همیشه فوق العاده خواهد بود.

این روزنامه به آلوارو موراتا اشاره کرد. مهاجم یونتووس دیگر نمی خواهد در این تیم بازی کند.

اولین بازی رافائل نادال در رولند گروس از عناوین این نشریه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.